nedelja, 25. februar 2024

Sinov dosežek jo je ganil do solz

Foto: Instagram Laura Flores

Nekaj, kar je značilno za Lauro Flores, je njena sposobnost povezovanja z drugimi. Pa ne le skozi svoje vloge, ampak tudi kot oseba, onkraj soja žarometov in kamer. Ko se mora smejati, se smeje in če mora jokati, joče. Ponovno je pokazala posebno vez, ki jo ima s svojim občinstvom in svojimi sledilci, s katerimi je delila prav poseben družinski dogodek.

V solzah je razkrila, kaj jo je tako zelo vznemirilo. Na srečo so bile njene solze tokrat solze sreče. Njegov sin je bil sprejet na prestižno univerzo in prejel 100-odstotno štipendijo zahvaljujoč njegovim neverjetnim akademskim rezultatom, kar je dosežek, ki ga doseže le 5% študentov. "Srečna sem, sem blagoslovljena mama, saj mi je Bog naklonil čudovite otroke. Vsi moji napori, da bi to družino popeljala naprej, so bili vredni truda, tukaj je dokaz! Nikoli se ne nehajmo boriti in dajati vsega za naše otroke, oni so angeli, ki nam jih je Bog poslal, da nam dajejo lekcije o ljubezni, pogumu, potrpežljivosti in predanosti," je zapisala na videoposnetku, ki ga je objavila na Instagramu.


"Rada te imam, Patricio, zelo te imam rada. Hvala ti, Bog. To z vami delim, ker mi je kot mami zelo pomembno. Toda trenutno sem v Mehiki, nisem z njim, da bi ga objela in to me boli. Ampak ni pomembno, ni druge izbire," je zaključila s solzami v očeh in velikim veseljem v srcu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar