četrtek, 8. februar 2024

Priznal je, da je bil bivši srčni izbranki nezvest, a nikoli nasilen

Foto: Instagram Adrián Di Monte

Kubanski igralec Adrián Di Monte je bil pred časom v razmerju z mehiško igralko Sandro Itzel. V času sodelovanja v plesnem resničnostnem šovu Así se baila sta izžarevala strast, v zakulisju pa se je par soočal s številnimi konflikti.

"Na neki točki je to postalo soodvisno ali toksično razmerje, v smislu, da sva se oba zavedala, da nisva kompatibilna, a sva še naprej vztrajala skupaj. Priznam, da sem delal napake. Da, bil sem nezvest. Iskreno priznam, da sem bil nezvest. Ni bilo prav, da sem bil nezvest, tudi moje spogledovanje ni bilo primerno, še več, današnji Adrián tudi preprosto spogledovanje na družbenih omrežjih v zasebnih sporočilih šteje kot nezvestobo. To ni bilo prav in to iskreno priznam, vendar nisem pošast," je iskreno priznal v pogovoru za oddajo Venga la alegría.


33-letni igralec zagotavlja, da do bivše srčne izbranke nikoli ni bil nasilen. "Nikoli nisem grozil ali udaril bivše punce. Nikoli. Prepiri. Kateri pari se ne prepirajo? Kateri pari si med prepiri ne povedo par krepkih besed? Še toliko bolj, ko so še mladi in nezreli?" je dejal.

Igralca sta bila skupaj 10 let in sta se razšla leta 2021. "Sprejeti je potrebno dobro in slabo, se iz tega naučiti nekaj pozitivnega in se prepustiti, kajti če človeka res ljubiš ali če si človeka res ljubil, potem mu dovoliš oditi. Oba sva delala napake, razmerje je vedno stvar dveh oseb, ne glede na to, koliko ena stran obtožuje drugo. Nimam težav s priznavanjem svojih napak," je še dodal.

V intervjuju za podkast Hablemos de tal con un tal Fredo, je Sandra razkrila, da je bilo njuno razmerje zelo burno. "Z mano je zelo grdo ravnal, vsak dan me je preganjal iz svoje hiše. Nikoli se nisem počutila kot gospa v hiši, bila sem njegova sužnja," je dejala. Igralcu tudi očita, da ji je bil večkrat nezvest, povrhu vsega pa naj bi nad njo izvajal psihično nasilje. Po njenih besedah ​​jo je zmerjal z debelim povodnim konjem, kričal nanjo in ji izbijal samozavest. "Izkoristil je empatično, prijazno žensko, ki ga je imela rada," je dodala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar