četrtek, 22. februar 2024

Pred to nosečnostjo sta že izgubila enega otroka

Foto: Michelle Renaud

Čeprav se zdi tako, v zakonu Matíasa Novoe in Michelle Renaud ni vse tako rožnato, kot se zdi na prvi pogled. Priljubljeni zvezdniški par znova polni naslovnice medijev, potem sta razkrila, da sta izgubila otroka. Za par so to bili izredno težki trenutki.

V intervjuju za oddajo Me late ser humano, ki jo vodita Irán Castillo in Pepe Ramos, je Michelle razkrila, da sta nekaj mesecev pred spočetjem Mila Novoe Renaud a že izgubila enega otroka. "Bila sem noseča, novico sva razkrila najinima sinovoma in bila sta tako srečna. Axel je tekal sem in tja, se nama zahvaljeval in jokal, Marcelo je skakal od veselja in kričal, da bo dobil bratca. Objemala sta se med seboj. Res smo bili srečni, a sem otroka žal izgubila, kar sva morala sporočiti tudi sinovoma," je razkrila.

35-letna igralka je zelo težko sprejela ta dogodek, a je na drugi strani hvaležna ,da ji je Bog dal še eno priložnost, da postane mama. "Ta otrok me je naučil, da je to tisto, kar si želim, da je to prav in da tako mora biti. Za naju kot par so to bili težki trenutki, kako sva bila v trenutku izgube, ki je lahko zelo boleč. Ležala sem v bolniški postelji in bila zelo hvaležna, da sem ta čas preživljala z Matíasom, ki mi je ves čas dajal občutek ljubljenosti in cenjenosti," je dejala.

Med oddajo je zvezdnica telenovel pojasnila, da je morala zaradi te izgube na zdravljenje, za Mila pa sta morala na in vitro oploditev. "Lani sva se odločila, da želiva imeti otroka, kariero sem dala na stranski tir, a bi se osredotočila na nosečnost. Čeprav sva želela, da se zgodi po naravni poti, sva po pogovoru z zdravnikom ugotovila, da bo lažje z umetno oploditvijo," je pojasnila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar