nedelja, 18. februar 2024

Slava mu je stopila v glavo


Priljubljeni mehiški zvezdnik Christopher Uckermann je je kot še nikoli doslej spregovoril o času, ko je telenovela Rebelde obkrožila svet in se je prepoznavnost skupine RBD pričela vzpenjati v višave. V intervjuju z Adelo Micha je Christopher priznal, da ni vedel, kako naj se spoprime s slavo, ki mu jo je prinesla skupina RBD.

"Izgubil sem tla pod nogami. Najtežji del, ko se človek enkrat preda temu občutku, je pristanek. Ko je bila prva etapa telenovele Rebelde za mano, sem potreboval nekaj let, da sem znova stopil na trdna tla. Štiri leta sem potreboval, da sem znova postal normalna oseba. Te stvari ti res spodnesejo tla pod nogami," je s svojim priznanjem presenetil priljubljeni igralec in pevec.


V nadaljevanju je priznal, da vsakemu umetniku zraste ego na začetku njihove kariere, še posebej, če je deležen tolikšnega uspeha. "Treba je iti skozi to etapo povečanega ega, ni druge izbire. Izgubiš tla pod nogami, mene je na trdna tla znova postavila družina," je dejal.

Po njegovih besedah se je dolgo časa izogibal družini in prijateljem, ker ni znal obvladati slave, a je potem prišel k pameti. "Po tisti prvi etapi nisem želel videti svojih prijateljev, družine, bil sem zelo skrivnosten.  Vse skupaj je bilo preprosto preveč. Slave ne znaš kontrolirati in zame je to pomenilo, da dolgo časa nisem videl svojih bližnjih, vključno z družino," je povedal v omenjenem intervjuju.

Z vrnitvijo skupine RBD na glasbene odre v preteklem letu po več kot desetletju, je Christopher Uckermann zagotovil, da je ta proces sedaj veliko boljši. "Z drugimi zelo različnimi odgovornostmi, hkrati pa veliko pomeni, da uživaš v tem, kar počneš," je zaključil.

Ni komentarjev:

Objavite komentar