petek, 9. februar 2024

Razkrila je, kako svoji sestri dvojčici pomaga v pravnem boju proti bivšemu možu, katerega obtožuje zlorabe

Foto: Mag El Comercio

Gaby Spanic, vnezuelska igralka s hrvaškimi koreninami, je spregovorila o svoji sestri dvojčici Danieli Spanic, ki je vložila tožbo proti svojemu nekdanjemu možu Ademarju Nahumu, katerega obtožuje fizičnega in psihičnega nasilja.

"Sestri sem pomagala poiskati prave odvetnike, ta zgodba je zelo dolga. Rada jo imam, neizmerno jo imam rada, obožujem jo in ji bom vedno stala ob strani, a so stvari, ki žal niso v naših rokah. Tudi jaz imam svoje življenje, sina in svoje stvari, zato ji pomagam, kolikor zmorem," je dejala priljubljena igralka.

Zvezdnica telenovel je imela svoje lastne pravne bitke. Gaby je pred več kot desetletjem začela sodni postopek proti svoji nekdanji pomočnici Maríi Celeste Fernández, katero je obtožila zastrupitve nje in njenega sina. "Primer je izginil, sploh ne obstaja. Leta 2013 so izginile vse sledi o tem primeru, tako da lahko vidite, kakšne umazanije se delajo na tem področju. Toda moji sovražniki ne vedo, da sem shranila vse originalne kopije, za katere ne bom povedala, kje so. Imam jih v obliki PDF. Primer so izbrisali zaradi veliko nepravilnosti in obstaja zelo zlobna oseba, ki noče, da bi odkrili, kdo je in kdo so njegovi sostorilci," je dejala.


Zvezdnica resničnostnega šova Secretos de villanas je priznala, da si je privoščila nekaj kozmetičnih popravkov. "Nisem šla k istemu zdravniku, kot Marlene Favela, ki si je vse popravke naredila v Kolumbiji. Oh, za vraga, ušlo mi je. Vsi delamo te stvari, a številni tega ne upajo priznati," je med smehom dejala 50-letna igralka.
 
Gaby, ki si je izborila vlogo zlobnice v novi Televisini telenoveli Vivir de amor, je spregovorila o svojem času, ki ga je preživela v operacijski sobi. "Odstranila sem si vsadke na zadnjici. Tako kot vsem ženskam, je tudi meni po porodu zrasla zadnjica, zato sem si odstranila vsadke. Zdaj je povsem naravna in vredna zavisti. Prsne vsadke sem si plačala še, ko sem tekmovala za Miss Venezuele," je dodala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar