sreda, 21. februar 2024

Potrdila je svojo vrnitev k telenovelam

Foto: Instagram Elizabeth Gutiérrez

Elizabeth Gutiérrez se po nekaj letih odsotnosti vrača k telenovelam. Ameriška igralka z mehiškimi koreninami želi ponovno obuditi svojo igralsko kariero, kar je dala jasno vedeti v nedavnem intervjuju. V oddaji  Despierta América je Elizabeth izrazila željo, da se želi vrniti na delo.

"Osredotočena sem na to, da bi z vsakim dnem bila boljša oseba, da uživam v družbi svojih otrok, znova si utiram pot v igralski poklic, saj se mi zdi pomembno, da moji otroci spoznajo tudi drugo plat svoje mame. Vsekakor se želim vrniti na delo," je presenetila z razkritjem. Priznala je, da jo igralski poklic vedno znova gane in predstavlja njeno pravo strast v življenju.


V času intervjuja ji je produkcija pripravila prijetno presenečenje, ki jo je ganilo do solz. Na velikem ekranu jutranjega studia se je pojavila njena fotografija iz najstniških let, zaradi česar se je spomnila, koliko je morala njena mama žrtvovati, da ji je lahko plačala prvo fotografiranje, s pomočjo katerega je potem pričela trkati na vrata v svetu umetnosti.

"Jočem, ker se spominjam, da sem imela svoje sanje, kot vsi otroci. Mama je stežka zbrala 500 dolarjev, da bi mi omogočila tisto fotografiranje. Ker nismo imeli denarja, je res težko zbrala tisti denar, da sem lahko šla na fotografiranje," je razkrila.

Video: YouTube

Spomnimo, Elizabeth je svoj zadnji projekt posnela leta 2010, in sicer Telemundovo telenovelo El fantasma de Elena.

Ni komentarjev:

Objavite komentar