sreda, 26. junij 2024

Znova se je znašel v središču težav: novinarki je ukradel telefon

Foto: Instagram Eduardo Yáñez

Vse je kazalo, da je Eduardo Yáñez po zadnjem škandalu, v katerega je bil vpleten, ko je udaril novinarja programa UNivision, za seboj pustil soočanja z mehiškimi novinarji. Zdaj se je igralec znova znašel v središču orkana, ker je vzel telefon tiskovni predstavnici Patricii Cuevas brez njenega dovoljenja.

Vse se je zgodilo, ko se je priljubljeni zvezdnik telenovel udeležil dogodka, kjer je prejel priznanje. Zgoraj omenjena novinarka je igralcu zastavila vprašanje o njegovi veri, za katero je bilo povod dejstvo, da so igralca pred kratkim opazili v templju. Igralec se je na vprašanje odzval jezno. "Ne govori neumnosti. To je edino, kar ti lahko rečem. Ker sem šel k maši pomeni, da moram biti zdaj kristjan? Ne sprašuj stvari, na katere poznaš odgovor," je odvrnil igralec.

Kmalu zatem se je igralec znova razjezil. "Kdo je to rekel? Ne maram medijev? Zakaj pogrevate to?" je dejal.

Nenadoma se je videlo, da je igralec nekaj pograbil. "Potem ti ga vrnem, potem ti ga vrnem," je omenil.

Ko so se mu približali drugi novinarji, je Eduardo povedal, kaj se je zgodilo. "Oh, pravkar sem ji vzel telefon," je priznal.


Takoj zatem je nastal nemir in organizatorji so zvezdnika odpeljali drugam. Novinarka je priložnost izkoristila, da je javnosti povedala svojo različico zgodbe. "Že ko me je zagledal, je rekel le 'ah', ker sem ga enkrat že intervjuvala. Postavila sem mu vprašanje, ki se ga sploh ne spomnim, a se je takoj razburil. Ko me je znova videl, se je takoj postavil v obrambno držo. Čestitala sem mu in ga vprašala, če se je res predal krščanstvu, on pa je znorel. Ni želel iti po rdeči preprogi. Vprašala sem ga, zakaj ne mara novinarjev, on pa se je obrnil in zlomil moje stojalo za telefon, vzel mi je mobilni telefon in ga ni želel vrniti. Vzel mi je orodje, s katerim delam, seveda ga bom prijavila. Nikoli nisem bila nesramna, nikoli ga nisem žalila. Bilo me je strah, ko mi je vzel mobilni telefon," je svojim novinarskim kolegom razkrila Patricia.

Igralca so prišli iskati policisti, vendar so se z njimi pogovorili odgovorni, ki so organizirali dogodek. Žrtev, v tem primeru novinarko, so pozvali naj proti igralcu vloži uradno prijavo. Eduardo je medtem že zagotovil, da je novinarki vrnil telefon. "Mediji preveč napihujejo nekaj, kar se ni zgodilo. Pričeli so nas potiskati naprej, ona me je 'zbadala' s telefonom, zgrabil sem ga, njeno stojalo se je zlomilo, jaz pa sem nadaljeval svojo pot. Svojega asistenta sem poslal, da ji telefon vrne," je svojo različico zgodbe povedal mehiški igralec.

Ni komentarjev:

Objavite komentar