petek, 28. junij 2024

Po 10. letih se vrača k telenovelam! Ste jo pogrešali?

Foto: Instagram Sandra Itzel

Po skoraj desetletju, ki ga je preživela oddaljena od sveta telenovel, zadnjo je namreč posnela leta 2015, se Sandra Itzel vrača k igralskemu poklicu z vlogo v Sed de venganza, novi Telemundovi telenoveli, v kateri v glavnih vlogah nastopata Isabella Castillo in Danilo Carrera.

"Nikoli si nisem mislila, da se bom še kdaj vrnila k igralskemu poklicu, vendar sem res navdušena, da me boste znova lahko videli na televizijskih zaslonih, še posebej zato, ker so me veliko spraševali. Zelo kmalu boste lahko spoznali Patricio Flores in upam, da se boste vanjo zaljubili tako močno kot sem se jaz. Hvala Telemundo za izkazano zaupanje, da se znova vrnem v snemalne forume in uživam v eni svojih največjih strasti," je dejala.


Pri nas smo igralko imeli priložnost spremljati v telenovelah, kot so Moč ljubezni (El privilegio de amar), Divja mačka (Gata salvaje) in Neukrotljivo srce (Ángel rebelde). Igralka je bila v zadnjem času v središču medijske pozornosti zaradi sporov, v katere sta se med ločitvijo zapletla z igralcem Adriánom Di Montejem. Po več letih se je tudi ta situacija pred nekaj tedni zaključila, ko je igralka podpisala ločitvene papirje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar