torek, 11. junij 2024

Umrla je igralka Isabel Moreno, ki smo jo v več telenovelah lahko spremljali tudi pri nas

Foto: Wikipedia

V javnosti se je razširila žalostna vest o smrti kubanske igralke Isabel Moreno, ki je v 82. letu starosti umrla v Miamiju.

"Kubanska igralka Isabel Moreno, eden največjih filmskih in televizijskih talentov na otoku, je umrla to nedeljo v mestu Miami," je sporočil Nacionalni svet za uprizoritvene umetnosti Kube. Mediji, kot sta Diario Las Américas in Cuba en Miami, sta prav tako delila novico.

Z obsežno in uspešno kariero v gledališču, na velikih platnih in televizijskih zaslonih, ki je trajala več kot šest desetletij, je Isabel svoje prve igralske korake naredila v šestdesetih letih prejšnjega stoletja na rodni Kubi. "Skoraj 30 let sem delala v gledališču, nisem sodelovala v televizijskih projektih. Okoli leta 1987 sem si rekla, zakaj ne bi sprejela kakšne ponudbe tudi v televizijskem projektu. To je bila najboljša odločitev, kar sem jih kdaj sprejela. Najboljše vloge. Bila je pa še ena stvar, ki mi je bila pri televizijskih projektih najbolj všeč: projekt posnameš enkrat in ti ga ni treba več ponavljati. Na Kubi sem začela delati na televizijskih projektih in institucionalno so me bolj spoštovali," je igralka pred časom povedala za časopis Cuba en Miami.


Isabel si je kariero več let gradila v Venezueli, a se je leta 2002 odločila preseliti v ZDA. "Ko sem prišla iz Venezuele, so me poznali po tem, kar sem počela v Venezueli, ne po tem, kar sem počela na Kubi. Na žalost je Kuba kulturno zelo izolirana. Imamo veliko talentov, imamo zelo pripravljene ljudi, vendar je Kuba zaprta pred svetom, tako da so me tisti, ki so me tukaj poznali, poznali predvsem po telenovelah iz Venezuele. Ko sem prišla v ZDA, sem v roku treh mesecev imela delo. Venezuelski producent Arquímedes Rivero me je priporočil tukajšnjim producentom. Rečem lahko, da mi je Venezuela odprla vrata v Miamiju," je iskreno priznala.

Igralko smo na televiziji nazadnje lahko spremljali leta 2021 v Telemundovi telenoveli Lolijina sreča (La suerte de Loli), v kateri je nastopila v vlogi gospe Cataline. "Tu, v Miamiju, se moramo kubanski igralci, ki pridemo, prekvalificirati, študirati moramo nekaj drugega, imeti druga sredstva za življenje, imeti drug poklic, ki nam omogoča življenje, ki ni umetnost. 14 let sem delala kot nepremičninska agentka, 14 let sem živela od prodaje hiš in najemanja hiš, ker je igranje zelo slabo plačano in tudi delo je zelo neredno," je pred leti povedal za časnik Cuba en Miami.

Pri nas smo igralko imeli priložnost spremljati v telenovelah Divja mačka (Gata salvaje), Nebrušeni dragulj (Alma indomable), Oboževalka (La fan), Betty v New Yorku (Betty en NY) in Lolijina sreča (La suerte de Loli).

Do tega trenutka vzrok njene smrti ni znan.

Ni komentarjev:

Objavite komentar