torek, 25. junij 2024

Priljubljeni zvezdnik telenovel je na Telemundu debitiral z vlogo zlobneža

Foto: Telemundo

Po več letih težkega pričakovanja so pri Telemundu le napovedali premiero njihove že nekaj časa posnete serije El Conde: Amor y honor. Premiera na mehiških televizijskih zaslonih je napovedana za 1. julij, med igralsko zasedbo pa brez dvoma izstopa ime Sergia Sendela, ki bo tudi tokrat stopil v čevlje zlobneža, česar smo pri njem že vajeni.

V tem pogledu je Sergio v intervjuju za spletni portal People en Español podrobneje spregovoril o tem projektu, ki predstavlja njegov prvenec pod okriljem televizijske hiše Telemundo. "Nikoli prej nisem sodeloval s Telemundom. Zelo sem zadovoljen in vesel, da sem lahko doživel to izkušnjo. Zame je bila to lepa in nekoliko drugačna izkušnja. Imajo res svojevrsten način dela, ki meni lepo odgovarja," je dejal igralec, ki v zgodbi nastopa v vlogi Gerarda.

57-letni igralec je priznal, da mu je ta projekt predstavljal velik izziv, saj je zanj to bil prvi projekt, katerega dogajanje je bilo umeščeno v preteklost. "V zgodovinskih projektih sem nastopil v gledališču in na velikih platnih, na televizijskih zaslonih sem to počel prvič. Bil je drugačen projekt, s katerim sem obogatil sebe, naučil sem se delati in sodelovati z drugimi ljudmi na drugačen način," je priznal.


Sergio ob tem ni pozabil na brezhibno produkcijsko delo, ki je bilo opravljeno za vsakim posnetim prizorom serije El Conde: Amor y honor. "Zelo sem vesel in zadovoljen, da so bile stvari narejene tako profesionalno zaradi umetnosti, kulise, kmetij, ki smo jih imeli priložnost obiskati, avtomobilov, kostumov in spremljevalcev. To je bila odlična izkušnja," je pojasnil.

Sergio v tem projektu nastopa v vlogi Gerarda, moškega, ki hlepi po moči in je obseden z Mariano, likom, v vlogi katerega nastopa Ana Brenda Contreras. "Gerardo je politik, ki prihaja iz zlovešče dediščine, tudi njegov oče je bil človek z zvitimi ambicijami. Je maščevalen, spletkarski, pohlepen lik, ki je predan metanju polen pod noge glavnima junakoma, v vlogi katerih nastopata Ana Brenda in Fernando Colunga," je zaključil.

Ni komentarjev:

Objavite komentar