ponedeljek, 3. junij 2024

Soočila se je z govoricami o prekomernem uživanju alkohola

Foto: TelevisaUnivision

Odkrita in direktna, to je zaščitni znak mehiške igralke Cynthie Klitbo, zato je vedno brez težav spregovorila o propadlih razmerjih, nosečnosti in vseh drugih polemičnih temah, v središču katerih se je znašla. Zato se je kaj hitro odzvala na govorice o prekomernem uživanju alkohola, v središču katerih se je znašla.

"Da sem zasvojena z alkoholom, so govorice, ki o meni krožijo že od nekdaj. Nič kolikokrat naj bi me videli pijano in v ne vem kakšnih situacijah. Te govorice so krožile predvsem v času, ko je bila moja kči še majhna. Naj o meni govorijo kar hočejo, moji producenti so tisti, ki me bodo opozorili, če bom zamujala na delo ali pa bom na delovno mesto prišla vinjena," je dejala mehiškim medijem med predstavitvijo telenovele La historia de Juana.

Umetnica je dala jasno vedeti, da ne bi mogla uspešno izpolnjevati vseh obveznosti, če bi bila zasvojena z alkoholom. "Ne bi uspela uspešno premagovati toliko delovnih obveznosti, kot jih imam, zdaj na primer delam na treh projektih hkrati. V času snemanj telenovele Minas de pasión se posnela še dve sezoni La Lola in dve sezoni Secretos de villanas. Povejte mi, kdaj naj bi potemtakem imela čas še za pijančevanje? To, da me konec tedna vidite s kozarcem v roki, še ne pomeni, da sem zasvojena. Rada imam zabave, rada se zabavam in do tega imam vso pravico," je dodala.

Brez dvoma je znova povedala, kar si misli, in prepričani smo, da si v tem trenutku želi vse te govorice pustiti za sabo in se osredotočiti na promocijo svoje nove telenovele La historia de Juana.

Ni komentarjev:

Objavite komentar