nedelja, 9. junij 2024

Spregovorila je o svojih razočaranjih na ljubezenskem področju

Foto: Instagram Aylín Mujica

Aylín Mujica je spregovorila o svojih razočaranjih v ljubezni in o tem, kaj se je naučila skozi leta. "Še vedno verjamem v ljubezen, čeprav sem bila že trikrat poročena. Kako si se lahko tolikokrat poročila? Kako lahko imaš otroka iz vsakega zakona? To so le nekateri komentarji, s katerimi sem se morala soočati. Kljub vsemu se nikoli ne bom odpovedala ljubezni," je zagotovila priljubljena igralka.

Zvezdnica telenovel, ki je zaslovela predvsem po vlogah zlobnic, je spregovorila o razmerju, ki jo je v najstniških letih na čustveni ravni zelo prizadelo. "Imela sem fanta, ki je močno poteptal mojo samozavest in mi dal občutek, da sem grda, preveč suha. Ko si v toksičnem razmerju, si ti zadnja oseba, ki izve informacije, ki se tičejo tvojega razmerja," je priznala plavolaska in dodala, da ji je bil ta fant, slavni kubanski igralec, prav tako nezvest.

Svojo prvo poroko pri 18. letih – s kubanskim pevcem Osamujem Menéndezom, očetom njenega sina Maura – opisuje kot zelo burno razmerje, polno ljubosumja in priznava, da sta bila oba nezrela. Njen drugi zakon je bil z očetom njenega sina Alejandra. "Z Alejandrom Gaviro sem bila poročena dvanajst let in najin odnos je bil veliko bolj zrel. Vsega je bilo konec zaradi pomanjkanja ljubezni," je dejala o producentu, katerega opisuje kot velikega in dobrega človeka.


Hčerko Violeto je imela s kolumbijskim igralcem Gabrielom Valenzuelo, ki ga je spoznala med snemanjem Telemundove telenovele Razvajenci (Niños ricos pobres padres). Priznava, da je šlo za kratkotrajno razmerje, v času katerega se je počutila zelo ranljivo. "Vsakič, ko sem na svoji poti srečala kakšno osebo, mi je predstavljala tekmico. Na rdečih preprogah so se vse ženske trudile, da bi zasijale bolj, kot sem jaz," je spregovorila o izzivu, s katerim se je takrat soočala na čustveni ravni.

49-letna igralka je razkrila, da je že pet let samska. "Zdaj se težko zaljubim. Zelo sem zaljubljena vase, čeprav se sliši malo egocentrično. Rada imam rada samo sebe. Moji otroci si želijo, da bi si našla partnerja. Nisem našla človeka, ki bi bil vreden tega," je dejala in priznala, da jo njeni otroci podpirajo v njenih odločitvah.

Aylín so se orosile oči, ko je spregovorila o tem, kako občutljivo je njeno srce, onstran glamurja. "Tudi če si najlepša ženska na svetu, če imaš negotovosti, boš trpela," je dejala. Aylín zase pravi, da je zelo drugačna od vlog zlobnic, ki jih je svojčas interpretirala v telenovelah.

Danes se počuti bolj samozavestno kot kdaj koli prej in to ljubezen do sebe prenaša na svojo 14-letno hčerko. "Je zelo samozavestno dekle. Uči me. Prihaja z zelo lepo nalogo v tem življenju," je povedala o Violeti. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar