torek, 4. junij 2024

V Miamiju potekajo snemanja nove Telemundove telenovele Sed de venganza

Foto: Telemundo

Isabella Castillo in Danilo Carrera sta si že več let želela ponovno sodelovati. "Danilo je eden mojih najboljših prijateljev. Vedno sva se veselila te priložnosti," je za People en Español priznala Isabella, ki je z Danilom sodelovala v uspešni mladinski seriji Grachi, ki je nastala pod okriljem produkcijske hiše Nickelodeon Latinoamérica. "Pisalasva stvari, da bi videla, ali se bo odprla priložnost sodelovanja," v smehu priznava Danilo. Ta ponedeljek sta igralka kubanskih korenin in ekvadorski srčni izbranec v Miamiju začela snemati telenovelo Sed de venganza, novo izvirno Telemundovo telenovelo, v kateri nastopata v glavnih vlogah.

Igralca ne bi mogla biti bolj zadovoljna z zgodbo o ljubezni, izdaji in maščevanju, ki jo je napisal Eric Vonn, ki jo bosta pokazala gledalcem. "Moj lik je ena velik tobogan čustev. Vedno dopuščam možnost, da me Fernanda preseneti. In če mene lahko preseneti, ko že vnaprej preberem scenarij, si lahko samo predstavljamo, v kolikšni meri bo presenetila in navdušila gledalce. Gre za zelo skrivnostno in zapleteno zgodbo," je razkrila igralka, ki je zadnja leta navduševala v seriji El señor de los cielos.

"Fernanda je eden tistih likov, ki ga ljudje ljubijo in sovražijo, do nje čutijo določeno mero naklonjenosti, sočutje, usmiljenje, nato znova pride sovraštvo. Je tako bogat, kompleksen lik, da brez dvoma zavzema osrednjo os te zgodbe, v katero se vsi preostali liki priključijo v skladu s Fernandinimi dejanji in besedami," dodaja Danilo.

Nekdanji vodilni mož uspešnih Televisinih melodram poudarja, da še nikoli ni imel takšne vloge, kot jo ima v tej zgodbi. "Tokrat sem stopil v čevlje moškega, ki nima nikakršnih stereotipov, ki je popolnoma dvoličen, ki dela veliko napak. Vsemu temu navkljub pa moram doseči, da ga ljudje vzljubijo," je iskreno priznal.

Foto: Telemundo


Projekt pa predstavlja tudi prvo glavno vlogo pri Telemundu za mehiško igralko Alexo Martín, ki je sodelovala v uspešnih serijah, kot sta Falsa identidad in La doña 2. "Zelo sem srečna, navdušena in hvaležna Telemundu za za to priložnost, da lahko sodelujem pri tem projektu, v katerem v teh nekaj dneh, odkar sem v Miamiju, resnično uživam. Rada sodelujem s tako dobro pripravljeno ekipo. Imamo prvovrstnega pisca, super producente, režiserje, prvovrstno igralsko zasedbo. Nikoli nisem imela priložnosti delati z Danilom in Isabello, zato mi je ta priložnost res v veliko veselje. Imeli smo se priložnost malce spoznati in zadeve med nami so preprosto kliknile," je razkrila.

Zvezdniška zasedba projekta vključuje tudi Saúla Lisaza, Diega Olivero, Sebastiána Carvajala in Carlosa Torresa. "Srečen in hvaležen sem Telemundu, do katerega sem vedno čutil posebno naklonjenost, da sem lahko del tega projekta, ki prihaja s čudovito igralsko zasedbo, s čudovito zgodbo tukaj v Miamiju. Vesel sem, da sem del tega čudovitega projekta. Ne morem vam razkriti veliko o svoji vlogi. Ustvarjalci so z nami sklicali sestanek in nam zabičali, da ne smemo razkrivati podrobnosti naših likov. Lahko vam povem, da vam bomo ponudili zgodbo, ki je mešanica maščevanja, ljubezni, strasti, komedije, s čudovito igralsko zasedbo, čudovite lokacije in 100-odstotno sem prepričan, da boste med gledanjem zelo uživali," je dejal Carlos, ki smo ga pri nas pred nedavnim imeli priložnost spremljati v telenoveli Kraljica ritma (La reina del flow).

Tudi Diego Olivera ne more skriti navdušenja nad vrnitvijo na Telemundo s to odlično zgodbo. "Pred skoraj dvajsetimi leti sem tukaj pri Telemundu posnel svojo zadnjo telenovelo z naslovom Amarte así Frijolito. To je bil zelo uspešen projekt. Vrnitev po toliko letih s tako pomembno vlogo, kot je Eugenio Beltrán, me navdaja s ponosom in častjo. Eugenio Beltrán je močan lik, katerega edini cilj je maščevanje. S sabo prinaša veliko žejo po maščevanju in spodbuja veliko tega, kar se bo zgodilo. Ne smem razkriti preveč podrobnosti, toda Eugenio je polbrat lika, ki ga igra Saúl Lisazo, med katerima boste spremljali močan spopad. Moj lik se veliko poigrava tudi s Fernando, v vlogi katere nastopa Isabella Castillo," je priznal mehiški zvezdnik.

Igralsko zasedbo telenovele dopolnjujejo še druga znana imena, kot so Roberto Romano, Rodolfo Salas, María José Camacho, Javier Ponce, Fefi Oliveira, Roberta Burns, Humberto Búa, María Laura Quintero, Sandra Itzel, Claudia Coria, María Eugenia Arboleda in Daniela Martínez.

Ni komentarjev:

Objavite komentar