sreda, 5. junij 2024

Kdo je Seray Kaya, turška igralka, ki smo jo pri nas spremljali v seriji Ženska?

Foto: Instagram Seray Kaya

Seray Kaya je gledalce po vsem svetu (kjer se je serija predvajala) v vlogi obsedene Serin navdušila v turški seriji Ženska (Kadın), ki se je pri nas predvajala nekaj let nazaj. "To je bila vloga mojega življenja," je že v več intervjujih priznala Seray.

Kdo pa dejansko je igralka oziroma oseba, ki je stopila v čevlje tega lika? V nadaljevanju si lahko preberete

1. Njeno pravo ime je Seray Kaya in stara je 33 let.

2. Kot najstnica, pri 14 letih, je začela delati v frizerskem salonu v Turčiji, kjer je delala skoraj 8 let. "Ličila sem umetnike in čeprav mi je bilo všeč, kar sem počela, sem ugotovila, da je moja fascinacija nad igralskim poklicem večja," je povedala v intervjuju za revijo TeleNovela leta 2021.

3. Njeni lasje so res ravni. "Med vajami pred snemanjem sem se pojavila s skodranimi lasmi in režiserju je bilo to všeč."

4. Na televiziji je debitirala leta 2012 s turško serijo Huzur Sokağı (op. prev. Ulica miru).

5. Za razliko od svojega lika v seriji Ženska (Kadın). se ima za zelo umirjeno in domačo osebo. "Rada sem doma, včasih cele dneve poslušam glasbo in se igram s svojimi psi."

6. Je ljubiteljica živali, predvsem psov.

7. Konec lanskega leta je utrpela izgubo enega od svojih psov, Jacka. "Vesela sem, da si se dotaknila mojega življenja, ti si dar," je zapisala na Instagramu.

8. Seray je bila stara 27 let, ko je leta 2017 začela snemati serijo Ženska. "Takoj me je pritegnila Sirinina osebnost, čeprav bi spremenila tisti del o psihični zlorabi otrok," je priznala.

9. Na Instagramu ima več kot milijon in pol sledilcev.

Ni komentarjev:

Objavite komentar