torek, 4. junij 2024

Resne posledice, ki jih Isabella Castillo nosi zaradi nesreče med snemanji serije Malverde: El santo patrón

Foto: Instagram Isabella Castillo

Vsak projekt predstavlja določeno tveganje, tega se igralci dobro zavedajo in so pripravljeni sprejeti ta tveganja, ko se enkrat odločijo sprejeti določeno vlogo. To zelo dobro ve tudi Isabella Castillo, ki je za mehiške medije spregovorila o strašnem padcu, ki ga je utrpela pred več kot tremi leti med snemanji Telemundove serije Malverde: El santo patrón.

V pogovoru za spletni portal Quién, je igralka razkrila, da mora zaradi nelagodnega občutka v roki na operacijo. "Na snemanjih serije sem imela hudo nesrečo na konju. Od takrat imam težave z roko in čaka me še tretja operacija, da se bo zadeva uredila. Kljub temu sem takrat nadaljevala z jezdenjem konja, ker je moja vloga od mene to zahtevala, čeprav sem vedela, da zaradi tega tvegam hujšo in trajnejšo poškodbo," je priznala igralka, ki je v seriji nastopila v vlogi Chine Navajas.


29-letna igralka se spominja, da njen padec ni bil ovira za vrnitev na delo dober teden dni in pol po nesreči. "Vse se zgodi z razlogom, bila sem veliko močnejša, kot sem sprva mislila, po dobrem tednu in pol sem se vrnila na delo z več akcijskimi prizori. Snemala sem v groznih razmerah, zaradi vremena, ne zaradi ljudi okoli mene. Bilo je zelo boleče, a te brazgotine nosim z veliko ponosa in veliko ljubezni," je priznala.

Naj spomnimo, da serija Malverde: El santo patrón pripoveduje zgodbo o dečku, rojenem leta 1870 v Sinaloi v Mehiki, ki je postal legendarna osebnost, zagovornik ljudstva, zaščitnik tako nedolžnih kot revnih in razlaščenih.

Ni komentarjev:

Objavite komentar