nedelja, 16. junij 2024

K igralskemu poklicu se vrača z vlogo v Telemundovi telenoveli Sed de venganza

Foto: Instagram Fefi Oliveira

Po nekaj letih premora se je venezuelska igralka pripravljena vrniti k melodramam. Fefi Oliveira je postala del igralske zasedbe nove Telemundove telenovele Sed de venganza. 30-letna igralka je vesela ponujene priložnosti.

"Moje srce bije 10.000 kilometrov na uro. Še vedno ne morem verjeti, da se to resnično dogaja," je igralka zapisala na svojem Instagramu. Sporočilo je pospremila z videoposnetkom, ki povzema vse, kar je doživela ob podpisu pogodbe.

Fefi, katere polno ime je Estefany, se je ob tem spomnila, kako rada ima igralski poklic in kako hvaležna je življenju, da ji je omogočilo nastopiti v tem projektu. "Kdor me pozna, ve, da je tisto, kar me v življenju najbolj navdušuje, igranje, in vračam se z neverjetno dobro napisanim projektom in z igralci, katere občudujem in jih imam zelo rada. In vse to se dogaja pod okriljem televizijske hiše, ki mi je leta 2012 ponudila mojo prvo priložnost," je pojasnila.


Za konec se je igralka, ki smo jo pri nas imeli priložnost spremljati v telenovelah Prepovedana ljubezen (Pasión prohibida) in Drugače srečna (Silvana sin lana), zahvalila vsem ljudem, ki so sodelovali pri njenem sodelovanju v tem projektu. "Hvala Bog, hvala Telemundo, hvala vam in moji družini, da ste vedno ob meni v dobrih, slabih in najboljših časih. Presenečenj je še veliko, a vam bom o njih povedala kasneje. Kmalu se vračamo z žejo po maščevanju. Rada vas imam," je še zapisala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar