ponedeljek, 10. junij 2024

Razkrila je, od katere igralke je prejela najhujšo zaušnico med snemanji telenovel

Foto: Instagram Jacky Bracamontes

Na zelo zabavnem srečanju s prijateljem Hectorínom je Jacky Bracamontes razkrila nekaj smešnih pa tudi nekaj manj smešnih anekdot iz časa, ko je še pridno snemala telenovele. Tista, ki je ne bo nikoli pozabila in ki še vedno boli, ko se spomni nanjo, je najmočnejša zaušnica, ki jo je prejela v enem svojih najbolj uspešnih projektov.

Natančneje, govorimo o telenoveli Spopad strasti (Heridas de amor), v kateri si je glavno vlogo delila z Guyjem Eckerjem, danes enim njenih velikih prijateljev. Zaušnice pa ni prejela od njega temveč ena pomembnih igralk te zgodbe. "Diana Bracho mi je dala najhujčo zaušnico, kar sem jih kdaj dobila v življenju. Niti moja mama mi ni dala takšne, Diana, niti moja mama," je šaljivo dejala ob pogledu v kamero.


Diana je v zgodbi nastopila v vlogi zlobne Berthe, ki je sovražila Mirando, lik, v katerem je nastopala Jacky. Rivalstvo med njima se je le še povečalo zaradi ljubezni Alejandra (Guy Ecker), ki sta ga obe ljubili. To je seveda vodilo v prizore velike napetosti ter seveda zaušnic.

Seveda se zgodba ni zaključila kar tako, Jacky se je maščevala. Seveda v šali in z največjo možno mero naklonjenosti. "Zaušnico sem ji vrnila in tudi ona pravi, da jo je moj udarec močno zabolel. Bolelo je več dni," je dodala v smehu.


To so edinstveni trenutki tega projekta, ki jih nikoli ne bo pozabila. Prav tako ne bo pozabila poljuba s Sergiem Sendelom, ki je v istem projektu nastopil v vlogi zlobneža. "Ko je prišel prizor z najinim poljubom, mi je rekel: 'Česen si jedla, kajne?' Najhuje je, da sem res jedla česen. Zobe sem si umila najmanj desetkrat, a vsi dobro vemo, da se česna ne da kar tako spraviti iz sistema," je smeje pripovedovala zanimivosti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar