četrtek, 5. oktober 2023

Zvezdnik turške serije Moje sonce je srečen v novem razmerju

Foto: Ay Yapım

Je eden najbolj privlačnih turških igralcev ta hip, zato ni nič nenavadnega, da je del njegovega življenja tudi ženska, ki mu je ukradla srce. Kljub temu Alp Navruz, zvezdnik serij Podaj mi roko (Elimi Bırakma) in Moje sonce (Ada Masalı), ni eden tistih moških, ki skačejo iz cveta na cvet. Po razmerju, ki ga je imel s soigralko serije Moje sonce (Ada Masalı), Ayço Ayşin Turan, s katero se je v preteklem letu po dobrem letu dni nepričakovano razšel, ga nismo videli v družbi druge ženske, dokler v njegovo življenje ni vkorakala igralka Sıla Türkoğlu.

V začetku meseca avgusta je 33-letni igralec potrdil razmerje s to priljubljeno igralko, in sicer z objavo romantične črno-bele fotografije. Zdi se, da je njuno razmerje močnejše kot kdaj koli prej, saj je Alp v tem trenutku svojega življenja videti spokojen in zadovoljen, kar je povedal tudi v intervjuju za revijo Elle. "Na splošno sem srečen. Biti v razmerju pomeni, da misliš tudi na nekoga drugega, ne le nase in to je tisto, kar počnem. Priznati pa moram, da nikoli nisem bil romantičen in se tudi počutim čudno, ko poskušam biti," je razkril.

Foto: Instagram Alp Navruz

Še en primer uravnoteženega trenutka, ki ga doživlja, je njegovo dojemanje sreče. "Dober razlog, da je nekdo lahko srečen, je po mojem mnenju dejstvo, da se zavedamo, da ima vsaka stvar svoj konec. Do tega občutka lažje dostopamo, ko se naučimo uživati v trenutku," je dejal. In kot vse kaže, Alp to tudi počne. O svojem razmerju javno ne govori, niti ne objavlja njunih skupnih fotografij, saj kot kaže živi dan za dnem.

Tudi Sıla je precej diskretna, kar se njunega razmerja tiče. Dejansko je zgornja fotografija edina njuna skupna fotografija, ki smo jo lahko videli. Seveda ne moremo mimo dejstva, da je Alp znan kot eden najbolj diskretnih igralcev turških serij, ki svojega zasebnega življenja v javnosti ne razkriva.

Ni komentarjev:

Objavite komentar