torek, 17. oktober 2023

Hči Mónice Spear je prvič pred kamero spregovorila o svojih posvojiteljih in svojem trenutnem življenju

Foto: Instagram Ricardo Spear

"Nihče od nas ni vedel, kaj to pomeni, nihče od nas ni vedel, kako pomembno bo. Če pogledam nazaj, mislim, da je najboljše, vendar mislim, da je bilo nekaj večjega, kot smo si predstavljali."

Ricardo Spear, brat Mónice Spear, in njegova srčna izbranka Daniela Bueno sta avgusta lani zakonsko postala starša Maye. V nedavnem intervjuju z venezuelskim novinarjem Luisom Olavarrieto za njegov YouTube kanal, v katerem je sodelovala tudi hčerka pokojne venezuelske igralke, sta oba spregovorila o tej odločitvi in ​​tričlanski družini, ki sta si jo z najstnico ustvarila.

"Mislim, da smo to vedno čutili. Ricardo je vedno izražal svojo veliko ljubezen do Maye, bila je njegova nečakinja, ki jo je varoval, za katero je skrbel in jo obiskoval vsak konec tedna, in mislim, da je bilo tisto malo seme želje, da bi to zaščitništvo do nje prenesel na novo raven," je dejala Daniela.


"Postopek posvojitve je preprost, dokler so vse strani pripravljene sodelovati, se pravi, da so pred nami stari starši. Če se stari starši strinjajo, je čisto preprosto. Sprožiš postopek, stari starši podpišejo papirje, stopiš pred sodnika in potrdiš, da si prepričan v svojo odločitev ... Ko je v sredi spor, je veliko bolj zapleteno, a sva imela z ženo srečo, saj so se stari starši strinjali z najino odločitvijo," je dodal Ricardo.

"Z njo sva že leto in pol in na njej sem opazila veliko sprememb. Spremembe v okusih, v njenem obnašanju, kako govori ...Neverjetno je gledati, kako se lahko človek preobrazi, še posebej pri tej starosti. Te spremembe se mi zdijo neverjetne in vesela sem, da sem jim lahko priča," je dodala Daniela.

Mónicina hči je pred kratkim dopolnila 15 let. "Naša dinamika je zelo ljubeča. Z njo se pogovarjam, kot bi bila dojenček, čeprav je višja od mene. Rada jo imam, ker je zelo prijazna, občutljiva, veliko posluša, pozorna je na dogajanje okoli nje, je sočutna in na splošno zelo dobro dekle," je še dodala.

"Jaz sem bil notranje boje sam s sabo zaradi moje vloge v Mayinem življenju, saj sem bil njen stric, na določeni točki sem celo živel z njo. Daniela pravi, da sem ji na določeni točki bil bolj brat kot karkoli drugega. Ne vem, kaj pomeni iti skozi takšno otroštvo, vendar mislim, da je moja vloga podpirati Mayo in biti z njo, ko je potrta ali nima moči, da jo znova postavim na noge," je dodal brat preminule zvezdnice telenovel.

Video: YouTube

Zanimivo je spremljati odgovore te najstnice, ki je v življenju preživela stvari, katerim noben otrok ne bi smel biti priča. Na vprašanje novinarja, kje se počuti srečno, varno in prijetno, je ponudila precej nenavaden odgovor. "Sama. Rada imam samoto. Vedno sem iskala način, da bi odšla v drugo državo, kjer bi lahko zaključila študij, kjer bi lahko mirno uživala življenje, brez vseh teh pritiskov," je priznala.

Najstnica pa ne more zanikati od kod izhaja, saj se želi v prihodnosti, če bo sledila svojim sanjam, podati po korakih svoje slavne mame. "Želim si ustvarjati filme. Imam že nekaj idej, ki so mi zelo všeč. Prav tako si želim napisati nekaj knjig in slikati," je dejala.

Spregovorila je tudi o svojih posvojiteljih in odnosu, ki ga ima z njima. "So trenutki, ko se izvrstno razumemo. Z Ricardom imava svojevrsten humor, ki ga razumeva le midva. Daniela ima brutalno in zelo ljubečo osebnost," je na kratko opisala oba svoja posvojitelja.

Maya, ki trenutno živi v Mehiki, je priznala, da se želi v prihodnosti vrniti v Venezuelo. "Rada bi se vrnila za kakšno leto ali dve. Morda za vedno. Kdo bi vedel," je še dodala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar