nedelja, 8. oktober 2023

Priznal je, da je varal nekdanjo srčno izbranko

Foto: Mezcalent

Zatem, ko je Sandra Itzel javno izjavila, da ji je bil njen nekdanji srčni izbranec Adrián Di Monte nezvest, se je kubanski igralec z mehiškim potnim listom opogumil in razkril, kaj se je zgodilo.

"Na nek način sem bil nezvest. Nisem bil dovolj zrel, da bi bil prisoten v tistem obdobju svojega življenja. Z Itzel sva se razšla zaradi mene. Zaradi svoje nezrelosti sem naredil veliko napak. Bil sem tudi nezvest, kar je bila posledica moje nezrelosti. Jaz sem bil tisti, ki se je odločil končati vse skupaj, čeprav mi je ona na vsakem koraku stala ob strani," je pojasnil v pogovoru za revijo Tv y Novelas.

Adrián je poudaril, da je Itzel čudovita ženska in vsak moški, ki bo uspel osvojiti njeno srce, bo zadel na loteriji. Daleč od tega, da bi o nekdanji srčni izbranki govoril grdo, je Adrián vztrajal, da ji želi le najboljše in upa, da bo našla nekoga, ki bo resnično znal ceniti njeno ljubezen. "Dobro ji gre, tako kot meni. Želim ji vse najboljše, ker je res prijetna ženska in prava dama," je še dodal.

Čustvena izjava Adriána je prišla zatem, ko ga je Sandra Itzel obtožila, da jo je igralec s svojimi nezvestobami podvrgel psihičnim zlorabam.

Ni komentarjev:

Objavite komentar