četrtek, 5. oktober 2023

Po več letih odsotnosti se znani zvezdnik vrača v svet telenovel

Foto: Facebook Valentino Lanús

Valentino Lanús je bil v preteklosti izredno priljubljen mehiški igralec, ki je navdušil s svojimi vlogami v telenovelah Čista nedolžnost (Inocente de ti), Ob svitu (Alborada) in S cukrčkom do sreče (Las tontas no van al cielo). Pri nas smo 48-letnega igralca nazadnje imeli priložnost videti v dveh epizodah telenovele Kot ukaže srce (Amor bravío).

Čeprav je to njegova zadnja telenovela, v kateri je nastopil, je med leti 2014 in 2020 nastopil še v filmih Quiero ser fiel (2014) in Feliz NaviDAD (2020), zbral pa je tudi po eno epizodo v serijah Maldita tentación (2017) in Nada personal (2017). V veliki meri igralca v javnosti, z izjemo nekaj redkih priložnosti, nismo videli vse od leta 2012, dokler pred nekaj dnevi v medijih ni odjeknila novica, da bo Valentino skupaj s Susano González nastopil v glavni vlogi telenovele Tu vida es mi vida, ki jo za Televiso pripravlja Angelli Nesma.

In kje je igralec bil ves ta čas? "Zadnje obdobje sem živel v ZDA, kjer sem se posvečal predvsem vlogi moža in očeta. Zame je to bil velik privilegij in služba, za katero verjamem, da je najtežja na tem svetu. Uspeti ustvariti zdravo in srečno družino, polno ljubezni, se mi zdi eno največjih poslanstev, ki jih imamo kot človeška bitja," je razkril.

Foto: Mezcalent

48-letni zvezdnik je pojasnil, da je odločitev, da se umakne izpred medijskih žarometov, sprejel v zelo pomembnem trenutku v njegovi karieri. "Odločil sem se oditi v džunglo, ki me je poklicala, kajti vedeti morate, da te džungla sama pokliče, ko te želi tam. Živeti v čisti džungli je zelo resna stvar. Tega si ne morete niti predstavljati. Tam se mi je zgodilo nekaj neverjetnega. Doma sem hodil iz prostora v prostor in razmišljal, kaj vse moram postoriti, zdelo se mi je, da na svojih ramenih nosim cel svet. V džungli moraš biti osredotočen na vsak korak, saj so prisotne tarantele in druge živali. Svoje prenočišče sredi džungle smo si na primer delili s kačo, ki je dobesedno živela z nami. Bil sem z ženo, čeprav takrat še nisva bila poročena, ki me je naučila kako živeti v takšnem okolju. Fascinantna izkušnja. Čudeži in čudeži in čudeži so se zgodili znotraj samih čudežev," je razkril.

Zdaj se Valentino vrača z novim projektom in z novo glavno vlogo. "Odločitev sem sprejel zelo hitro in tudi sam proces do tega trenutka je bil hiter, zato sem še vedno nekoliko presenečen, da sem tukaj. Če bi mi pred nekaj tedni nekdo rekel, da bom danes stal tukaj, na novinarski konferenci, ne bi verjel," je na kratko spregovoril o svoji vrnitvi k telenovelam.

Kot zanimivost je razkril, da je pred kratkim sanjal o Susani, kar je bil eden glavnih dejavnikov, da je sprejel vlogo. "Nekaj dni, preden se je v mojih rokah znašla ponudba za ta projekt, sem sanjal o Susani. Zdi se mi, da je to bil znak, ki mi ga je poslalo vesolje, zato sem ponudbo tudi takoj sprejel," je iskreno priznal.

Foto: Mezcalent

V zgodbi telenovele Tu vida es mi vida sledimo Pauli (Susana González), ki trpi za hudo boleznijo, ki ogroža njeno življenje. Zaradi te situacije bo Paula ponovno razmislila o svojem obstoju in opustila službo poslovne ženske, da bi čim več časa preživela s svojimi tremi otroki. In ravno zgodba je bila tista, ki je pritegnila njegovo pozornost. "Zgodba me je zelo presenetila. Še nikoli nisem bral česa takega s takšnim ritmom in vsemi temi dogodki, navdušen sem bil nad tem, kako se zgodba sestavi in ​​kako se vse razplete," je še dodal.

Snemanja telenovele se bodo pričela že v prihodnjem tednu, premiera pa je predvidena v začetku prihodnjega leta.

Ni komentarjev:

Objavite komentar