torek, 10. oktober 2023

Od igralke do milijonarke

Foto: Instagram Allisson Lozz

Allisson Lozz je leta 2009 javnost presenetila z npovedjo upokojitve od igralskega poklica. "Že kot majhno dekle sem vedno govorila, da ne bom ostala v okolju, v katerem trpinčijo mene in druge. Že takrat sem si rekla, da bom nekega dne odšla in se osvobodila," je dejala. In res se je osvobodila.

Danes je Allisson, ki je v preteklosti nastopila v uspešnih telenovelah, kot sta Rebelde in V imenu ljubezni (En nombre del amor), znova osvojila uspeh na poklicnem področju, tokrat stran od kamer in snemalnih forumov. Lansko poletje se je namreč odločila podati na poslovno pot s turškim kozmetičnim podjetjem, po več mesecih trdega dela in truda pa se lahko pohvali, da je postala del zaželenega 'Kluba milijonarjev' tega podjetja.


31-letna zvezdnica je to pomembno priznanje prejela na nedavnem dogodku, ki ga je podjetje organiziralo v Mehiki. "Vse sem dosegla zahvaljujoč Bogu, moji družini in čudoviti ekipi, s katero delam štiri dni na teden, ne da bi morala za dovoljenje prositi šefa. Svoje prioritete imam lepo urejene. Ne gre za denar, temveč za svobodno porazdelitev časa. Vsi lahko dosežemo vse, imeti moramo le močno voljo. Ne iščite izgovorov, če si res želite imeti dostojno službo s svobodno izbiro delovnega časa, biti mati, imeti posel brez omejitev, hočete delati od doma in pomagati drugim, potem je vse odvisno samo od vaše vztrajnosti," je zapisala na družbenih omrežjih.

Ni komentarjev:

Objavite komentar