ponedeljek, 16. oktober 2023

Mehiški zvezdnik je iskreno spregovoril o svojem zasebnem življenju

Foto: Televisa

Fernando Colunga je eden najbolj uspešnih in priljubljenih igralcev iz sveta telenovel, a tudi eden najbolj zadržanih, kar se njegovega zasebnega življenja tiče. Mehiški igralec, ki nima ustvarjenih računov na družbenih omrežjih, je svoje ljubezenske zadeve vedno na varni razdalji, daleč stran od oči medijev. Zdaj je zvezdnik telenovel o tej temi prvič podrobneje spregovoril o tej temi v nedavnem intervjuju z mehiško novinarko Maro Patricio Castañeda.

"V preteklosti sem bil v zelo lepem razmerju s čudovito žensko, šlo nama je res dobro, dokler to razmerje ni postalo javno in se je razvilo v pravo malo katastrofo. Takrat sem se naučil iz svoje napake, hkrati pa sem spoznal, da mi ta proces ni prav v ničemer pomagal pri moji karieri. Spoznal sem, da to ni pot, ki bi si jo želel ubrati. Nikogar nisem želel izkoriščati, niti nisem želel, da bi drugi izkoriščali mene. Takrat sem se odločil, da to ni moja pot. Veste koliko ljudi in novinarjev sem že srečal, ko sem šel na letalo s svojo partnerko. Vsi so se mi nasmejali in mi rekli, naj me ne skrbi, da me ne bodo izdali, ker vedo, koliko mi pomeni moja zasebnost," je podrobneje spregovoril o razlogih, ki so ga privedli do odločitve, da bo svoje zasebno življenje držal stran od soja medijskih žarometov.


Igralec, ki v Mehiki trenutno snema novo različico telenovele El maleficio, v kateri si glavno vlogo deli z Marlene Favela, je priznal, da mu javno razglašanje njegovega razmerja ne bo dalo nič več, niti manj, ga bo pa izčrpalo. "Moj poklic je zelo zapleten, gre za delo, ki od človeka ogromno zahteva, ki posrka tvojo dušo, srce in veliko drugih stvari. Vse, kar ostane od mojega srca, je zame, za mojo partnerko, da uživava, vendar le midva. Mediji vedno kopljejo, da bi razkrili moje skrivnosti, sam pa se počutim, da imam prav, ko nekaj skrivam, vendar ne bom zavrgel nečesa, kar je moje," je dejal.

Čeprav se ni spuščal v podrobnosti, je 57-letni zvezdnik razkril, da je na ljubezenskem področju zelo srečen. "Z mano ravnajo zelo dobro in me prenašajo, kar ni tako enostavno. Saj veste, da je ta posel zahteven in ko delaš, nekdo težko razume situacijo, na srečo me žena razume in podpira, kar je najbolj pomembno," je priznal.

Čeprav gre že proti šestdesetim, Fernando ne izključuje možnosti, da bi postal oče. "Še vedno se lahko zgodi. Nikoli nisem zavračal ideje o otroku, a če ga nisem imel, je tako želelo življenje," je še dodal.

Ni komentarjev:

Objavite komentar