torek, 3. oktober 2023

S čustvenim sporočilom na družbenih omrežjih se je poslovila od svoje zadnje vloge

Foto: Telemundo

Pretekli teden je Laura Flores zaključila snemanja njene najnovejše telenovele Vuelve a mí, v kateri v glavnih vlogah nastopata Samadhi Zendejas in William Levy. Laura, ki je v zgodbi nastopila v vlogi Marthe Guevara, se je s čustvenim sporočilom na družbenih omrežjih poslovila od tega projekta, ki ji je očitno zelo prirasel k srcu.

"V preteklosti sem sodelovala v veliko, veliko telenovelah. Po štirih letih neuspešnih avdicij sem neizmerno vesela in hvaležna Karen Barroeta, izvršni podpredsednici produkcije in razvoja Telemundo Global Studios, ki je dovolj zaupala vame, da mi je vlogo ponudila brez, da bi morala iti na avdicijo. To ni nekaj običajnega, a cenim izkazano zaupanje," je dejala igralka, ki pravi, da je v tem projektu pustila svojo dušo in srce.


60-letna igralka, ki je zadnje mesece javnost razburjala predvsem z nekaj lepotnimi posegi, s pomočjo katerih želi ohranjati mladosten videz, se je ob tej priložnosti želela zahvaliti tudi vsem sodelujočim v tem projektu. "Predvsem sem hvaležna, da sem imela priložnost delati s tako dobrimi osebami in ne govorim le o igralski zasedbi, temveč o odličnih tehnikih, snemalcih, kostumografih, produkcijski ekipi, lučkarjih ... vsi ste dokazali, da lahko na svojem delovnem mestu pustite dušo. Hvala režiserjem, hvala vsem, ki ste poskrbeli, da je Martha postala tako velik lik, saj sama njene veličine sprva sploh nisem opazila. Zelo sem vam hvaležna za vse in prosim Boga, da bo ta naš projekt navdušil tudi gledalce," je še dodala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar