nedelja, 8. oktober 2023

Razlog, zakaj je morala Laura Flores zapustiti svoje otroke

Foto: Telemundo

Ločitev od otroka v kakršnih koli okoliščinah je za vsako mamo težka in mehiška igralka Laura Flores, zlobnica Telemundove telenovele Vuelve a mí, je na družbenih omrežjih delila, da se je znašla pred težko nalogo, namreč za nekaj časa mora zapustiti svoje otroke. Kaj je za Lauro tako pomembno, da se je bila pripravljena ločiti od svojih otrok?

V videoposnetku, ki ga je objavila na Instagramu in na katerem neutolažljivo joče, je razkrila, da odhaja v Mehiko, kjer jo čakajo snemanja novega projekta. "Sem na letališču, sem prava čustvena razvalina, ker odhajam v Mehiko zaradi delovnih obveznosti in me je vedno strah pustiti svoje otroke," je razkrila igralka, ki se na videoposnetku pojavi objokana.

60-letna igralka, ki v zgoraj omenjenem Telemundovem projektu nastopa v vlogi mame Williama Levyja, je priznala, da je pripravljena da je pripravljena na novo igralsko avanturo, katere snemanja pa bodo tokrat potekala v Mehiki. "Ljudje smo ranljivi, čeprav se pogosto delamo močne. Seveda bom izpeljala ta projekt in bom v svoje delo vložila vse, kar znam in kar imam, kajti takšna pač sem. Kljub temu pa sem ranljiva, ko gre za moje otroke," je iskreno priznala zvezdnica telenovel.

Laura je kaj hitro naredila preskok iz Telemunda na Televiso. Le nekaj dni zatem, ko je uspešno zaključila snemanja telenovele Vuelve a mí in se je v solzah poslovila od svoje vloge, se sedaj vrača v svojo domovino, kjer jo že čakajo snemanja novega projekta. Čeprav o njeni novi vlogi ni veliko znanega, v mehiških medijih krožijo govorice, da se je pridružila igralski zasedbi telenovele Vivir de amor, ki jo za Televiso pripravlja Salvador Mejía.

Ni komentarjev:

Objavite komentar