ponedeljek, 16. oktober 2023

Ta trans igralka bo nastopila v vlogi, ki bi morala pripasti Wendy Guevara

Foto: Instagram Coco Máxima

Transeksualna igralka Coco Máxima bo nastopila v vlogi v telenoveli El amor no tiene receta. Gre za vlogo, ki je bila najprej ponujena zmagovalki prve sezone resničnostnega šova La casa de los famosos México, Wendy Guevara, a je Coco na eni izmed prireditev v prisotnosti producenta Juana Osoria potrdila svoje sodleovanje v projektu.

"Dobila sem dovoljenje, da vam povem, v katerem projektu me boste v prihodnosti lahko spremljali. Zakaj? Naj vam povem, da ni nobeno naključje, da sem danes tukaj, da je tukaj tudi velik Juan Osorio. Dragi moji, prvič me boste lahko spremljali v mehiškem projektu," je začela igralka svoj nagovor, da bi medijem razkrila veliko novico.


Nato je Coco z velikim ponosom napovedala nov pomemben korak v njeni karieri. "Prvič v zgodovino bo v Latinski Ameriki v glavni vlogi telenovele nastopila transeksualna ženska. To je res velika čast! Pripadati igralski zasedbi telenovele El amor no tiene receta," je razkrila.

To pa ni prvič, da Coco premika meje, saj je bila tudi prva transeksualna ženska, ki je sodelovala v Disneyjevi seriji Repatriated. Pred kratkim je sodelovala v osmi sezoni Telemundove uspešne serije El señor de los cielos.

Na drugi strani je Wendy Guevara potrdila, da bo v tej melodrami nastopila v posebni in kratki vlogi, pojavila se bo le v nekaj epizodah.

Ni komentarjev:

Objavite komentar