torek, 15. avgust 2023

Zaradi zdravstvenih razlogov se je odločil za krajši premor na njegovi poklicni poti

Foto: Instagram Gabriel Soto

Zdravje Gabriela Sota zadnje dni ni ravno najboljše. Da bi se izognil kirurškemu posegu, se je igralec odločil, da si bo privoščil krajši odmor, saj ima občutek, da je prenasičen s poklicnimi obveznostmi. V tem trenutku je odločen dati prednost svojemu dobremu počutju.

"Odkrili so mi dve herniji na dveh vratnih vretencih, zaradi česar sem v postopku zdravljenja z zdravili in marsičemu drugemu, da bi se izognil operaciji. Ni lahko in ni preprosto, a sem prepričan, da se bom iz te situacije uspel rešiti z zdravili in zdravljenjem, katerima sem trenutno podvržen in se bom že kmalu znova vrnil pred kamere," je dejal v pogovoru za oddajo El gordo y la flaca.


Glavni igralec telenovele Mi camino es amarte zagotavlja, da je bil zadnjih nekaj let povsem posvečen delu, zato se mora zdaj na najboljši možen način soočiti s posledicami. "Nisem imel dopusta, nisem praznoval božiča, niti novega leta ali česarkoli drugega. Zato se moram zdaj posvetiti sebi, najprej svojemu zdravju in vsem ostalim stvarem, ki mi jih je namenilo življenje. Potrebujem nekaj mesecev, da se bom vrnil kot nov. Premora si ne bom vzel, ker bi si tega želel, temveč zato, ker me tako prosi moje telo, kajti moje zdravje v zadnjem času ni bilo ravno najboljše," je dodal 48-letni igralec.

Ni komentarjev:

Objavite komentar