sreda, 16. avgust 2023

Ruska igralka teme o hčerkah njenega zaročenca z mediji ni želela komentirati

Foto: Instagram Irina Baeva

Znano je, da Irina Baeva z nekdanjo ženo svojega zaročenca, Geraldine Bazán, nima nikakršnega odnosa. Tudi Rosalba Ortiz Cabrera, igralčeva bivša tašča, se ne zadržuje s komentarji na račun igralke ruskega rodu. Pred nekaj dnevi so se v medijih pojavile govorice, da Irina ne sme preživljati časa s hčerkama Gabriela Sota, Eliso Marie in Alexo Mirando.

"Tukaj smo, da bi govorili o našem projektu. To ni pravi čas za pogovor o teh stvareh. Vsakič, ko se srečam z mediji, z velikim veseljem odgovarjam na vprašanja, ki jih imate o meni in o mojem delu. Cenim vaše zanimanje o mojem mnenju, a resnica je, da besed gospe Rosalbe Ortiz ne bom komentirala," je medije prijazno opozorila igralka.


Odzvala se je tudi na besede producenta Juana Osoria, ki je omenil, da bi ravno ruska zvezdnica lahko postala nova glavna igralka v njegovi gledališki igri Avanturera. "Ne bi mogla biti bolj hvaležna. Hvala, hvala. Vse, kar lahko rečem je, da bi mi bilo v čast nastopiti v vlogi tako ikoničnega lika. Tisti, ki me poznajo, vedo, da bi morala v to vlogo vložiti dušo in srce, da bi jo lahko spremenila v spektakularno. V čast bi mi bilo nastopiti v vlogi, ki so jo interpretirale številne velike igralke, bilo bi mi zelo všeč," je dejala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar