četrtek, 24. avgust 2023

Takšni so bili medeni tedni Alexisa Ayale in njegove 28 let mlajše žene

Foto: TelevisaUnivision

Čeprav je Alexis Ayala v večih intervjujih dejal, da so priprave na poroko z njegovo srčno izbranko Cinthio Aparicio v polnem teku. 11. junija je mehiški igralec presenetil z objavo, da je svojo družino in prijatelje nepričakovano presenetil s poročnim obredom, v katerem je svoje življenje združil z 28 let mlajšo žensko.

Zdaj zvezdnik razkriva, da se z ženo mudi na medenih tednih v Braziliji. Na družbenih omrežjih je razkril, kako preživljata te romantične trenutke. Eno izmed posebnih doživetij para je bilo plavanje z rožnatimi delfini, druga pa vožnja s čolnom po morju, kot tudi izlet s helikopterjem, kopanje na brazilskih plažah in ogled domačih ulic.

"Toliko sem se naučil ob tebi, Cinthia Aparicio, o sebi, o tebi, o naju. O tem, kaj pomeni biti par, o spoštovanju individualnosti, o moči, ki jo ima ljubezen, in o tem, kako skupaj oblikovati najin projekt in življenjski slog. S tabo sem se naučil videti svet drugače in to mislim resno v vseh pogledih. Vzela si me v svoje roke in mi pokazala lepo življenje. Ne izpusti me, kajti jaz tebe nikoli ne bom izpustil. Ti nisi ljubezen mojega življenja, ti si ljubezen v mojem življenju. Prehoditi morava še veliko sveta, kot mi vedno govoriš, zato nadaljujva s hojo skupaj z odprtimi čuti duše in srca ter z vero v Boga in najino ljubezen. Ker se vsak dan bolj zaljubiva drug v drugega in v najino skupno življenje. Hvala za to popotniško darilo, ki si mi ga podarila za praznovanje rojstnega dne in najine druge obletnice, poleg tega pa si iz tega naredila najine prve medene tedne. Na teh 10 fotografijah je nemogoče je ujeti vso lepoto ob sebi," je Ayala zapisal ob fotografijah, ki jih je objavil na svojem Instagramu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar