torek, 22. avgust 2023

Spregovorila je o javnem žaljenju s sredincem

Foto: Instagram Issabella Camil

Pred nekaj dnevi se je Issabella Camil znašla v središču orkana, potem ko je s sredincem žalila številne ljudi, ki so bili prisotni na enem od dogodkov resničnostnega šova La casa de los famosos, v katerem je sodeloval njen mož Sergio Mayer. Vse se je začelo, ko je igralka želela podpreti svojega srčnega izbranca, a so prisotni začeli vzklikati "Wendy, Wendy" v podporo Wendy Guevara, ki je v omenjenem šovu tudi zmagala, Isabelli pa po poročanju različnih medijev ni bila preveč všeč.

54-letna mehiška igralka je sedaj priznala, da je številnim prisotnim res pokazala sredinec. "Spustila sem okno na avtomobilu, ker sem iskala eno izmed starejših oboževalk Sergia Mayerja. Vzklikati sem pričela 'Mayer, Mayer, Mayer'. S strani prisotnih sem bila deležna kričanja, žaljivk in grdih besed s strani oboževalcev Wendy Guevara. Bilo je zelo grdo," je pojasnila med pogovorom z mediji. Med tem pogovorom je bil prisoten tudi njen mož Sergio, ki je dodal, da tega niso počeli vsi Wendyjini oboževalci, temveč le nekateri.


"No, niso bili vsi oboževalci, toda bilo je zelo grdo, jaz pa sem prišla s svojima hčerkama. Vrnila sem jim gesto, to sem naredila," je pojasnila.

Kljub vsemu je Isabella Camil jasno povedala, da je to storila zaradi njenih hčerk, in razkrila, kako se mladi dekleti spopadata s tovrstnimi situacijami. "Prvič, nikoli ne vidijo ničesar od tega. Poskušam ju zaščititi. Obe dobro vesta, v kakšnem cirkusu se včasih znajdemo. Biti na očeh javnosti povzroča marsikaj, dobrega in slabega, in tega se zavedata. Ampak sta še vedno otroka, ki nista dovolj zreli za tovrstne situacije, zato ju takšne zadeve tudi prizadenejo," je dejala Isabella in dala jasno vedeti, da je s to izjavo ta zadeva zanjo zaključena in o njej ne želi več govoriti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar