četrtek, 24. avgust 2023

Prihaja Cassandro, zgodba o istospolno usmerjenem borcu, ki je razbil sheme

Foto: Prime Video

Med ljubitelji filmov je že nekaj časa moč občutiti vznemirjenje zaradi filma o Cassandru, istospolno usmerjenem amaterskem rokoborcu iz El Pasa v Teksasu, katerega pravo ime je Saúl Armendáriz. Za razliko od drugih biografskih filmov, ki običajno nastanejo po smrti oseb, o katerih govori zgodba, je tukaj sam borec, ki ima danes 53 let, dal zeleno luč za snemanje filma, v katerem bo razkrita njegova zgodba.

Ta moški, ki velja za osvoboditelja rokoborbe, je svojo poklicno pot začel kot nekoliko grob moški, ki je vedno nosil masko, nato pa se je pridružil eksotičnim, heteroseksualnim borcem, katerih značilnost je, da se oblečejo v kvalitetna ženska oblačila. Tako je postal Rosa Salvaje (op. prev. Divja Roža). Kljub temu, da se je trudil izstopati, se ni mogel postaviti v ospredje, dokler ni srečal Sabrine, ki je postala njegova trenerka in prijateljica ter mu je pomagala postati Cassandro. Ta športnik je bil vedno odkrit homoseksualec, kar ni sprejemljivo v disciplini, v kateri je mačizem stalnica.


Zaradi same tematike, izkušenj, polnih različnih odtenkov, so vzbudile zanimanje režiserja Rogerja Rossa Williamsa, ki je osnoval zgodbo tega filma, in je že na samem začetku vedel, da lahko tako kontroverzen in močan lik upodobi le mehiški igralec Gael García Bernal. "Vedel sem, da lahko samo ena oseba upodobi Cassandra in to je bil Gael García Bernal. In tam se je vse rodilo. Naslednji dan smo šli snemat epizodo The New Yorkerja, kjer sem Saúlu povedal, da želim njegovo zgodbo popeljati na velika platna, vendar sem mu dal že takoj vedeti, da film ne bo posnet po resničnih dogodkih, vsaj ne v celoti. Takoj je bil za in tako se je vse skupaj začelo," je medijem razkril režiser.


Na drugi strani je Gael García Bernal razkril, kaj je bilo tisto, kar ga je prepričalo, da je sprejel to vlogo. "Ta projekt se je začel na klasičen način, prek agentov, predstavnikov. Prebral sem scenarij in ko sem začel raziskovati Cassandrovo življenje in njegovo pot, dramatični lok in preobrazbo, kateri je bil Saúl podvržen, da bi ustvaril Cassandra, sem bil navdušen. Takoj sem sprejel vlogo. Scenarij je imel vse elemente, zaradi katerih je bila zgodba zame tako privlačna, da sem hotel sodelovati v njenem nastajanju. To protislovje, da sem trd borec in hkrati odkrit gej, ki odkrito igra vlogo eksotika, je bilo ključno, da sem si to vlogo začel želeti," je priznal igralec.

Scenarij je napisal David Teague, igralsko zasedbo pa dopolnjujejo Roberta Colindrez, Perla de la Rosa, Joaquín Cosío, Raúl Castillo, Robert Salas, El Hijo del Santo in Benito Antonio Martínez Ocasio, bolj znan kot Bad Bunny.


Saúl Armendáriz Cassandro je pri tem projektu delal kot svetovalec. Film se bo v izbranih kinematografih ZDA premierno predvajal 15. septembra, od 22. septembra pa bo na voljo vsem uporabnikom spletne platforme Prime Video.

Ni komentarjev:

Objavite komentar