torek, 22. avgust 2023

Po več letih odsotnosti se vrača na televizijske zaslone

Foto: Karyme Lozano

Po nekaj letih odsotnosti iz televizijskih zaslonov se Karyme Lozano vrača v velikem slogu s projektom, ki se bo predvajal v najbolj gledanem terminu. Igralka je del igralske zasedbe Minas de pasión, v kateri v glavnih vlogah nastopata Livia Brito in Osvaldo de León.

"V zgodbo bom vstopila v 30. epizodi. Ne boste me prepoznali, saj so mi dali proste roke pri raziskovanju, dovolili so mi, da stopim izven svoje cone udobja in izkoristim vse svoje igralske izkušnje. Veliko sem se naučila med ustvarjanjem te vloge. V drugi etapi zggodbe se moja junakinja vrne z vso močjo, da bi se borila z zlikovci. Trije mušketirji, Rodrigo Brand, Livia Brito in jaz, bomo iskali pravico, jaz pa se bom borila za ljubezen svojega življenja, ki je moj sin," je dejala mehiška igralka v nedavnem intervjuju za mehiške medije.


Telenovela se bo na mehiških televizijskih zaslonih premierno pričela predvajati 29. avgusta.

Ni komentarjev:

Objavite komentar