sreda, 16. avgust 2023

Srčni izbranec Áfrice Zavala navdušuje v vlogi zlobneža

Foto: TelevisaUnivision

Vse od premiere je telenovela Tierra de esperanza ena najbolj priljubljenih telenovel, ki se trenutno predvaja na mehiških televizijskih zaslonih. Projekt, v katerem v glavnih vlogah nastopata Carolina Miranda in Andrés Palacios, pa ima veliko zlobnežev, ki se med razvojem zgodbe trudijo ločiti glavni par, vključno z Aldom Cisnerosom, zaročencem Maríe Terese (Carolina Miranda), pohlepnim moškim, ki se je zaročil izključno zaradi dejstva, da mu lahko zaročenka omogoči udobno življenje.

Za tem osovraženim likom se skriva venezuelski igralec León Peraza, srčni izbranec mehiške igralke Áfrice Zavala, s katero ima 3-letnega sina Leóna. "Aldo je izjemno ambiciozen, zelo pohlepen moški. Da bi dosegel, kar si želi, je pripravljen storiti karkoli. Pomembni so mu le njegovi lastni cilji," je 43-letni igralec razkril v pogovoru za televizijsko oddajo 'Cuéntamelo ya!'.

Foto: TelevisaUnivision

Ta vloga je igralcu predstavljala velik izziv, saj svojemu liku ni niti malo podoben. "Aldo je v marsičem pravo nasprotje Leóna. León je bolj sproščen človek, obožujem plažo, obožujem naravo, Aldo pa je povsem mestni tip, je zelo pohlepen človek," je razkril igralec.

Foto: TelevisaUnivision

Venezuelski zvezdnik telenovel si na televizijskih zaslonih pridobiva vse večjo veljavo, saj se je od preprostih stranskih vlog uspel prebiti v ospredje in si izboriti vlogo zlobneža najbolj gledane telenovele tako v ZDA kot v Mehiki. "Mehika je moj dom, kraj, kjer je trenutno moje življenje. Ta država mi je naklonila veliko blagoslovov. Ob prihodu so me sprejeli odprtih rok, poklonili so mi veliko dosežkov, blagoslovov in čudovitih stvari. Res sem se ogromno naučil. Rad imam svoje življenje tukaj, tukaj sta tudi moj sin in moja boljša polovica," je dodal.

Ni komentarjev:

Objavite komentar