ponedeljek, 28. avgust 2023

Ponudbo za telenovelo Minas de pasión je sprejel, brez da bi vedel, da bo v projektu nastopil v glavni vlogi

Foto: TelevisaUnivision

Ko je Osvaldo de León sprejel ponudbo za sodelovanje v telenoveli Minas de pasión, se mu niti sanjalo ni, da so ga ustvarjalci želeli videti v glavni vlogi. "Rekli so mi, da me želijo imeti v tem projektu. Nisem vprašal, ali sem protagonist, antagonist, rekel sem jim, da me zanima. Potem so mi povedali, da so me vodilni na Televisi že potrdili za glavno vlogo, kar je bilo zame kot češnja na torti," je v intervjuju za People en Español razkril igralec.

Leonardo Santamaría, lik, v vlogi katerega v melodrami nastopa, je od njega zahteval obilico truda in trdega dela. "Mislim, da je lik tisti, ki je od mene kot igralca zahteval največ v smislu koncentracije in čustvenega vidika. Čeprav zame to ni prva glavna vloga, je bila zame to ena najtežjih vlog v moji karieri," je zatrdil 39-letni igralec.

Osvaldo zagotavlja, da si z Leonardom deli več skupnih lastnosti. "Oba vsak dan delava na tem, da bi bila vsak dan boljša človeka in najboljši različici samih sebe. Želim si misliti, da se je Leonardo približal veri, da se je približal Bogu in Devici, kajti to se je zgodilo tudi meni. Vsak dan delam na tem, da sem hvaležen, da se z vsemi ljudmi pogovarjam na enak način, da vidijo, da je vsaka oseba dragocena. V mojih očeh so vsi dragoceni, ni pomembno, ali imaš denar, ali si poslovnež, niso mi pomembni tvoji nazivi, ampak tisto, kar imaš v sebi, in Leonardo je v tem smislu enak. Leonardo je uspešen človek, mislim, da sem tudi jaz. On hoče biti družinski človek, jaz tudi. Imava veliko skupnega, ne vsega, ampak veliko," je dodal.

Foto: TelevisaUnivision

Kakšna soigralka je Livia Brito?
Livia se je izkazala kot izjemna sodelavka, zelo profesionalna in disciplinirana oseba. Mislim, da smo poleg delovnih obveznosti igralci izredno aktivni tudi v fitnesu. Ko zapuščamo snemanja izredno utrujeni po celodnevnem delu, drug za drugega zdaj že vemo, da se bo naš dan končal v fitnesu. Livia se res zelo trudi in trdo dela. Vsi smo že malce utrujeni. Drug drugega bodriva in skrbiva drug za drugega, ko vidiva, da se slabo počutiva. Včasih stopim do nje in ji povem, da bom spremenil dialoge, spet drugič ona stopi do mene z istim namenom. To me  ne moti, saj mi s tem da občutek, da s spremembami brani svoj lik, vse spremembe pa se mi zdijo povsem logične. Zelo dobro nam gre in mislim, da bo to jasno vidno tudi na televizijskih zaslonih.

Če bi morali izbrati trenutek iz snemanj, ki bi popolnoma odražal vajino delovno razmerje, kateri trenutek bi izbrali in zakaj?
Moji najljubši trenutki z Livio za kamero so vse potegavščine, ki si jih privoščiva. Skoraj sili me v plese na njenem TikToku, jaz pa se ji maščujem na drug način. Včasih jo prestrašim. Ne le nje, celotna igralska zasedba je takšna, res se zelo dobro razumemo. To je zahvaljujoč producentu Pedru Ortizu de Pinedi, ker ne izbira samo nadarjenih ljudi, ampak tudi ljudi, ki se ne želijo zapletati v prepire. V tem projektu ne želijo velikih egov in igralcev, ki se nenehno pritožujejo. Pedro je družinski človek in mislim, da je to tisto, kar išče tudi na poklicnem področju. Tudi sam sem družinski človek in mislim, da je to močno pripomoglo k moji glavni vlogi v tej zgodbi. Iskali so nas kot šivanko v kopici sena in mislim, da je to tudi zelo očitno in opazno.

Foto: TelevisaUnivision

Snemanja telenovel so zelo zahtevna, predvidevam, da boste v teh mesecih imeli malo časa za družino...
Zagotovo je najtežji del takšnega projekta, ki je zelo zahteven, fizično in tudi časovno, to, da imam omejen čas, ki ga lahko preživim s svojo družino. v preteklih letih je moja družina živela v ZDA, vili so 5 do 6 ur stran od mene, zdaj pa jih imam zelo blizu, približno uro, uro in pol, v bližini plaže, tako da lahko vse vikende preživim z njimi. V enem tednu lahko rečem, da 20 do 25% časa preživim s svojo družino. To je velika žrtev, ker si človek želi ob koncih tedna spočiti, a se izkaže, da se mi v njihovi družbi  napolnijo baterije, spočijejo pa se mi srce, telo in um.

Telenovela se odvija med rudniki, kako zapleteno je bilo snemanje na tovrstni lokaciji?
Snemanje v rudnikih je bilo precej zapleteno. Uporabili smo jih več, enega v Pachuci, drugega v Michoacánu, tega, ki ni pravi rudnik, a naše delo zato ni bilo nič lažje. Rudnik Pachuca je bil zelo nenavaden, saj je iz rudnika prihajal hladen zrak. Če je Pachuca vroča, je bil rudnik hladen, zato je nevarno, ker lahko zboliš, tam si ujet med dvema temperaturama. Potem smo šli v drug rudnik v Michoacánu, ki je bil pravo nasprotje, to je zelo vroč rudnik. Ta rudnik se nahaja v prestolnici Mehike, temperatura je precej bolj prijazna, vendar je poln umazanije in kdo ve, kaj vse je tukaj na tleh. V tem rudniku sem moral kopati, se pretepati in tudi zaljubiti. Od glave do nog sem se okopal v umazaniji.

Ni komentarjev:

Objavite komentar