četrtek, 10. avgust 2023

Mama Geraldine Bazán bo debitirala kot igralka

Foto: Instagram Geraldine Bazán

Čeprav je Rosalbo Ortiz, mamo mehiške igralke Geraldine Bazán, poznamo kot strokovnjakinjo za odnose z javnostmi, je svoje domače in celotno javnost presenetila z novico, da bo kot igralka debitirala v projektu Mi cita con la muerte.

Gospa je na predstavitev gledališke igre povabila svojega nekdanjega zeta Gabriela Sota, medijem pa je razkrila ali bi si zdaj, ko vstopa v svet gledališke umetnosti, želela kdaj sodelovati tudi z njim. "Seveda se Gabriela ne bi izogibala, saj je oče mojih vnukinj in ta vez nikoli ne bo umrla. Veže naju kri. Seveda bi si kdaj želela sodelovati z Gabrielom ali pa s svojo hčerko," je iskreno priznala.


Novinka v igralskem poklicu je spregovorila o svoji prvi izkušnji na odru in kaj ji pomeni, čeprav je dala jasno vedeti, da to počne iz užitka in ne zaradi zaslužka. "Na ta projekt gledam z velikim spoštovanjem, saj so mi starši umrli, ko sem imela 19 let. Nisem pričakovala, da bo šlo za takšno igro, a ko sem prebrala scenarij, sem si rekla, da bom že morala potrpeti, saj sem se projektu že zavezala. Poskušala bom narediti nekaj spodobnega, za kar upam, da vam bo všeč in me boste podprli," je priznala.

Ker je osrednja tema tega projekta smrt, je Rosalba zagotovila, da njeni otroci vedo, da morajo biti pripravljeni na njeno smrt, hkrati pa je tudi razkrila, da ima že urejene vse potrebne dokumente za čas, ko se bo poslovila. "Ko bom na vrsti, si želim, da bi bila moja smrt dostojanstvena. Ker so moji starši umrli tako mladi, sem svojim otrokom že razkrila, da imam urejene vse dokumente, za primer, če bi se kaj zgodilo. Moje sestre bodo naredile enako. Moja oporoka je že napisana. Pomirjena sem in mirna. Tudi Geraldine Bazán čaka težka naloga, da uredi vse potrebno s skrbništvom njenih deklic za primer, če bi se ji kaj zgodilo. To so zelo pomembne stvari," je dodala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar