torek, 15. avgust 2023

Po soočanju z zdravstvenimi težavami se je igralec vrnil z glavno vlogo na velikih platnih

Foto: Instagram Pedro Moreno

Pedro Moreno je letos nastopil v glavni vlogi filma Oscuro veneno (CanelaTV), v katerem sta se med osrednjo igralsko zasedbo uvrstila tudi igralca Candela Márquez in Eduardo Yáñez. Čeprav je Pedro v projektu videti kot običajno, le malo ljudi ve, da je kubanski igralec preživel resne zdravstvene težave.

V pogovoru za Mezcal TV je 42-letni igralec spregovoril o svojem boju za ponovno pridobitev gibljivosti desnega kolena, vključno s tremi operacijami in dvema zamenjavama križnih vezi in meniskusa. V času snemanj zgoraj omenjenega filma v Tijuani še vedno ni mogel dobro hoditi. "Prebral sem scenarij in hvala bogu je bil v skladu z mojimi zmožnostmi. Nisem mogel hoditi, še vedno sem bil na berglah, in če pogledate film, je moj lik skoraj vedno sedel v baru, bil v pisarni ali pa se je le kratko pot prestavil od točke A do točke B. Lahko sem hodil, naredil nekaj korakov, a smo takoj ustavili snemanja, da sem se lahko oprl na berglo," je razkril priljubljeni zvezdnik telenovel.


Igralec je pravkar prestal zdravljenje z matičnimi celicami in je prepričan, da bo v naslednjih treh mesecih ponovno pridobil gibljivost kolena. "Upam, da bo zdravljenje delovalo, vendar moram počakati 90 dni," je dejal.

Ob tem seveda najbolj ceni podporo družine in dejstvo, da je lahko nadaljeval s svojim poklicnim življenjem. "To je čar kinematografije, kamera vam prenese le tisto, kar morate videti," je še dodal.

Ni komentarjev:

Objavite komentar