torek, 21. maj 2024

Zvezdniki telenovel na OnlyFans: koliko stane njihova naročnina in kaj ponujajo?

Foto: OnlyFans

Livia Brito je marsikoga presenetila, ko se je februarja pridružila spletni platformi OnlyFans, znameniti naročniški platformi za starejše od 18 let, na kateri ustvarjalci služijo denar z objavo ekskluzivnih vsebin. "Hvala vsem vam, ki ste poskrbeli, da je moja stran tako uspešna. Mnogi ste se naročili na moje vsebine," se je nekaj dni po začetku svoje nove poti oglasila kubanska igralka.

Livia pa ni edina igralka iz sveta telenovel, ki je prisotna na OnlyFans. Slavne osebnosti, kot so Ninel Conde, Aura Cristina Geithner in Fernando Carrillo, če omenimo nekaj imen, že leta služijo na tej platformi, kjer ob večini priložnosti delijo čutne in nekoliko tvegane vsebine. "OnlyFans se je začel kot vsebinska platforma za odrasle, vendar so se sčasoma pridružile druge industrije in še naprej je prepoznaven po tej niši. Med drugim lahko najdete vsebine o lepoti, fitnesu, igrah, humorju, financah, glasbi. Ob odprtju računa se določi strošek mesečne naročnine, kjer imajo naročniki dostop do fotografij ali videoposnetkov. Ustvarjalcem vsebin pripada 80% prihodka," je dejala Natalia Bolívar, soustanoviteljica VivAlto Media, agencije za digitalno trženje v Miamiju, osredotočene na zvezdnike.

Strokovnjakinja za digitalni marketing poudarja, da je ta platforma vsekakor za nekatere zvezdnike zelo privlačna zaradi dohodka in več ko je znanih ljudi, več je naročnikov. "Ne samo, da se zaračuna za naročnina, ampak se ponuja tudi prilagojena vsebina. S to platformo ni omejitev mesečnega dohodka, slavna oseba lahko živi udobno ali zasluži milijone z ustvarjanjem vsebin za OnlyFans," je dodala Natalia.

Vas zanima, katere zvezdnike telenovel lahko spremljate na tej platformi?

1. Livia Brito

Zvezdnica uspešnih telenovel, kot sta La desalmada in Minas de pasión, je svoj račun OnlyFans odprla februarja letos. Naročnina na njene vsebine stane 24,99$ na mesec.


2. Ninel Conde


"Vsebino ustvarjamo enkrat, dvakrat na mesec. Nenadoma narediš personalizirane videoposnetke za tiste, ki te prosijo, za zelo posebne oboževalce. Tam imam neposreden stik s svojimi oboževalci in jim odgovorim. Seveda vprašajo 'hej, pokaži mi, tipična stvar, vaša stopala, kako se zjutraj namažeš s kremo'," je pred tedni v oddaji El gordo y la flaca (Univision) pojasnila mehiška igralka in pevka o tem, kako vodi svoj račun OnlyFans. Naročnina na njene vsebine stane 20$ na mesec.

3. Aura Cristina Geithner


Kolumbijska igralka je bila ena prvih, ki se je pridružila OnlyFans. "Razlika je v tem, da imata tako platformi Instagram kot TikTok stroga pravila za skupnost, kar pomeni, da če bi hotela pokazati zabavno in malo drzno vsebino, tega ne bi mogla. S tem ne trdim, da bom na platformi OnlyFans eksplicitna ali da bom postala zvezda vsebin za odrasle, vendar bi rada imela veliko alternativ za prikazovanje fotografij, edinstvenih videoposnetkov za tiste oboževalce in sledilce, ki so zvesti in ki bi rad bi izvedeli več o meni, mojem okusu, mojih fetiših, mojih hobijih, mojih potovanjih in, zakaj ne, mojih skušnjavah," je pojasnila za People en Español leta 2021. Naročnina za njene vsebine znaša 19,99$ na mesec.

4. Fernando Carrillo


"Tukaj lahko fantaziramo in uživamo skupaj. Poleg mojih ekskluzivnih vsebin preko zasebnih sporočil," lahko preberete v igralčevem opisu na OnlyFans. Naročnina na njegove vsebine znaša 20$ na mesec.

5. Alfredo Gatica


Eternamente amándonos, Mi camino es amarte in Ringo so nekatere od Televisinih melodram, v katerih je v zadnjih letih sodeloval mehiški igralec, ki je leta 2021 debitiral na OnlyFans. "To bo kraj, kjer bom objavljal vsebino, osredotočeno na goloto in na mojo čutnost," je takrat zapisal. Naričnina na njegove vsebine znaša 12$ na mesec.

Ni komentarjev:

Objavite komentar