sreda, 1. maj 2024

V igranju je raje nekoliko bolj intenzivna, kot da ostane neopažena

Foto: TelevisaUnivision

Zatem, ko je nekaj let nismo imeli priložnosti videti v vlogah zlobnice, se je Gabriela Spanic vrnila k tej vrsti likov v novi Televisini telenoveli Vivir de amor, v kateri nastopa v vlogi manipulativne in posesivne Mónice Rivero Cuéllar.

"Ko me je producent Salvador Mejía, ki je ustvaril tudi najbolj gledano in prodano telenovelo na svetu, Prevare, poklical za ta projekt in mi ponudil vlogo, me je takoj pridobil na svojo stran z besedami, da je ta junakinja zelo podobna Paoli Bracho. Seveda ima ta junakinja svoja leta s patologijo narcizma, z odvisnostjo od nekaterih drog in alkohola, ki goji bolno ljubezen do svojega sina in je do njega zelo zaščitniška. To je lik, ki ga v izvirni zgodbi ni bilo. Lik mi je bil takoj všeč, saj je zelo zapleten in drugačen," je za People en Español povedala venezuelska igralka.

Gaby, vaše vloge zlobnic so ponavadi zelo ikonične in pogosto zasenčijo glavne like. Brez dvoma Mónica Cuéllar, ne bo izjema ...
Zelo rada imam Emmanuela Palomaresa, je zelo dober igralec in moj rojak. Tudi Kimberly je moja božanska rojakinja. Gala je zgodbi prinesla tisti mladostni pridih. Toda odrasli del igralske zasedbe, ki ga poleg mene sestavljajo Eric del Castillo, Eugenia Cauduro in René Strickler ... malo nas je tistih iz stare šole in všeč mi je, da nas Salvador upošteva, zelo skrbi za nas in nam daje ne le priložnost temveč tudi naše mesto. To zelo cenim. Verjamem, da je vsak izmed nas glavni junak svojega lika, zato je med snemanji vedno potrebno dati vse od sebe. Gledalci obožujejo moje vloge, ker sem zelo intenzivna. Spoštujem kodekse melodrame, ker mi ne ustreza biti naravna. Takšne pač so telenovele in zato imam toliko ikoničnih likov, nad katerimi so ljudje navdušeni. Raje sem nekoliko intenzivna, kot da ostanem neopažena. Ne maram, da ljudje govorijo, kaj vse bi lahko izboljšala, raje vidim, da govorijo, kako dobro sem odigrala svojo vlogo, včasih morda celo preveč dobro (smeh).


Mónica v telenoveli izreče številne ikonične izreke, kateri je vaš najljubši?
Obstaja zelo dober, ki sem ga napisala jaz, in sicer se glasi: "Svoboda ni v menjavi ovratnic, ampak v tem, da nehamo biti psi."

Mónica se zaplete v razmerje z mlajšim moškim, kakšno kemijo imate z Robertom Romanom?
Imava veliko kemije, je čudovit soigralec. Posnela sva nekaj ključnih prizorov. Telenovela se predvaja v popoldanskem terminu, zato z določenimi prizori ne smemo pretiravati, vendar med nama vlada lepa kemija, svoje delo pa oba opravljava zelo profesionalno. Monica je ženska, ki se osvobaja, je resnično opolnomočena ženska kljub patologiji narcizma. Je ženska, ki tudi trpi, ki si želi naklonjenosti, ki si želi biti ljubljena, ki prav tako želi čutiti ... in z njim se osvobodi.

Kakšno je delovno okolje na snemanjih telenovele Vivir de amor?
Pri tem projektu ne vidim tekmovalnosti in podobnih neumnosti. Vsak se ukvarja s svojo stvarjo. Vsakdo izmed nas je sprejel dejstvo, da smo odlična ekipa. Če želimo ustvariti dobro zgodbo, se moramo zavedati, da je potrebno spoštovati delo drugih ... Spoštujem delo tehnikov, delo pisca, delo producenta... Torej, ko se vse to združi, imamo odličen projekt. Hvala bogu smo posneli spektakularen projekt, v vseh pogledih smo odlična ekipa.

Ni komentarjev:

Objavite komentar