sreda, 8. maj 2024

Z novo izvirno komedijo Consuelo je odpotovala v preteklost

Foto: ViX+

Odkar so ji ponudili sodelovanje v seriji Consuelo in je prebrala prve strani scenarija, kjer je tudi podrobneje spoznala lik, v čevlje katerega naj bi stopila, je bila Catherine Siachoque takoj jasna ena stvar: da mora v tej seriji obvezno nastopiti. Oči kolumbijske igralke sijejo od navdušenja, ko govori o svojem sodelovanju v tej izvirni komediji, ki nasprotuje številnim tabujem današnje družbe. "To je projekt, nad katerim sem tako navdušena in komaj sem čakala na odziv ljudi. Veste, da imam za sabo bogato poklicno pot, a me je ta projekt res navdušil," priznava z nasmehom na obrazu.

Žena Miguela Varonija je odpotovala v Mehiko v leto 1950, da bi stopila v čevlje Olge Pontón de Acevedo, ženske, ženski, ki dviguje zastave morale in čuti nesmiselno in samonaloženo odgovornost za ohranjanje tako imenovanih dobrih običajev. "V njeni glavi je sama popolna ženska, tako je bila vzgojena in tudi sama si je zadala cilj, da bo uglajena kot popolna ženska, popolna žena, ki ne govori več, kot je treba govoriti, ki se ne vpleta v pogovore njenega moža, popolna mati, popolna na vseh področjih. Zavedanje, da obstaja oseba iz njenega odbora dobrih načel in morale, ki prodaja vibratorje, je zanjo kot udarec z bičem. Takoj se v njenih mislih pojavi ideja, da je temu potrebno narediti konec. Njen glavni cilj postane izvedeti, kdo prodaja te hudičeve naprave," pravi kolumbijska igralka.

Čeprav ima za seboj tri desetletja uspešne poklicne poti, igralka še ni sodelovala v zgodovinski seriji in nad izkušnjo ne bi mogla biti bolj očarana. "Umetniška režija je spektakularna stvar. Včasih ti dajo revijo ali škatlo nečesa iz serije ali česar koli drugega in izgleda, kot da je iz tistega časa, vendar jo odpreš in veš, da ni, tako da je sploh ne moreš odpreti ali ne moreš brati. V tem projektu je bil vsak pripomoček resničen. Če je bilo nekaj nemškega, so bila tudi oblačila temu primerna, uporabili smo stvari, ki so bile resnično iz 50-ih: pokrivala , torbe, ki smo jih nosili, dodatki, čevlji. Vse nam je bilo v veselje, resnično so nam dali dar potovanja v preteklost," je z navdušenjem razkrila 52-letna igralka.

Staromodna ženska

Foto: ViX+

"Moja garderoba je bila za tisti čas staromodna, ker je Olga konzervativna in staromodna ženska, zato so bila njena oblačila bolj podobna tistim iz 40. leta," pravi Siachoque.

Kostumi

Foto: ViX+

Igralka poudarja, da je samo oblekla kostum in zgodila se je čarovnija. "Prišli smo, se oblekli in nemogoče je bilo, da se ne bi zatopili v situacijo, ko oblečeš te čevlje, krilo, kankan in ti naredijo tisto frizuro. Takoj postaneš nekdo drug, nisi isti, tvoji gibi niso več običajni ... In moj lik sploh nima običajnih gibov. Jaz se skozi premikam, se dotikam, gibam, Olga pa ne, bila je moje pravo nasprotje," je priznala.

Anekdota

Foto: ViX+

"Včasih je bilo težko, ker je bilo vroče v tkaninah mojega lika ... Ostale igralke so si zagotovile malce zraka z gibanjem, Olga pa ne. Včasih sem umirala od vročine, ta pričeska pa me je po doloečenm času začela srbeti. V nobenem trenutku se nisem smela uleči, da bi si odpočila, saj se je pričeska takoj poškodovala," se spominja.

Ne stezniku!

Foto: ViX+

"Zavrnila sem nošenje steznika, zato moj pas ni tako ozek, kot pri ostalih dekletih. Zaradi tega mi je bilo na snemanjih nekoliko bolj udobno," je v smehu priznala.

Je konzervativna

Foto: ViX+

"Tako kot številne druge ženske iz Latinske Amerike, sem tudi jaz do neke mere konservativna. In rada sem takšna, ne kot Olga, ki je takšna zato, ker so ji rekli, da mora biti, ampak zato, ker mi je to všeč. Doma sem pri nekaterih stvareh bolj konservativna, kot na primer nekdo drug, ker mi je to všeč. Olga pa je več kot očitno popeljana v skrajnost in ženske v 50. letih so seveda imele veliko omejitev. Danes, po 70. letih smo ženske zmagale in dosegle točko, ki je takrat bila nepredstavljiva," je priznala.

Zakaj bi si morali ljudje pogledati serijo?

Foto: ViX+

"Serije Consuelo ne smete zamuditi na spletni platformi ViX+, ker je čudovita serija, polna drame, komedije, začinjenosti, čudovitih barv, nekaj, česar že dolgo nismo imeli priložnosti spremljati," je dejala igralka.

Obožuje telenovele

Čeprav je v zadnjih letih v veliki večini snemala serije, Catherine ne zanika svoje preteklosti kot igralka telenovel, ravno nasprotno. "Gre za žanr, ki ga veliko ljudi, tudi veliko igralskih kolegov noče sprejeti in mu pripisati vrednosti. Jaz sem mnenja, da je ustvarjanje telenovele izjemno zapleteno, ustvarjanje dobre telenovele in ugledne, resne, dolge, trajne kariere zahteva veliko predanosti, veliko učenja, prizadevanja in profesionlanosti. Obožujem žanr telenovele, ki je špansko-govorečo televizijo popeljal na drugo raven, to nas je pripeljalo do tovrstnih serij, ker vse to izhaja iz tega, kar smo  s telenovelami pridobili na mednarodni ravni. Vse mi je všeč, vse sem delala: telenovele, serije ... To so formati, ki so mi všeč, če se jih lotiš, kot bi moral, so vsi težki. Snemanje serije Consuelo je bilo zapleteno, ker je bil čas snemanja enak, kot pri vsaki drugi seriji, mi pa smo delali na zgodovinskem področju, kar je veliko težje, saj je potrebno pripraviti scenografijo, paziti je potrebno, da se pred kamero ne pokaže nič iz sodobnega časa, zato smo morali biti res osredotočeni in pazljivi," je še dodala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar