četrtek, 30. maj 2024

Priznala je, da je ločitev najboljša stvar, ki se ji je zgodila

Foto: Instagram Aislinn Derbez

Aislinn Derbez je pred nedavnim v novi epizodi svojega podkasta znova javno spregovorila o svoji ločitvi od ameriškega igralca Mauricia Ochmanna. Zelo iskrena, kot smo pri njej že vajeni, se je Aislinn spomnila, kako so stvari v njenem zakonu začele dobivati ​​nove nianse.

"To je bilo nekaj nepričakovanega, bilo je nekaj več. Z leti vsi začnemo rasti na različne načine, začnemo se opuščati, da bi zadovoljili osebo, ki se nahaja ob nas. Vedno bolj sem prepričana, da se je ravno to zgodilo nama. Nenadoma se je izkazalo, da se moja in njegova vizija nista ujemali," je dejala zdaj, dobra štiri leta po ločitvi.

38-letna zvezdnica je tudi potrdila, da je bil Mauricio tisti, ki je sprejel odločitev o ločitvi. "Nekaj časa sem rabila, da sem pričela zaupati življenju in temu, kar se mi dogaja, saj bi lahko bila brez težav stopila v čevlje žrtve. Seveda sva imela težave, bile so stvari, ki so se dogajale, a se v moji glavi niso zdele tako resne," je dejala.


V drugem fragmentu epizode, ki jo je naslovila 'Ločitev je najboljša stvar, ki se mi je zgodila', je priznala, da je obiskovala terapijo, da bi razumela svojo novo realnost. "Šla sem na terapijo, kjer sem se začela poglabljati v celotno zadevo in šele takrat sem spoznala, da zapustila sama sebe, da bi ugodila drug drugemu. Ko se to zgodi, nismo več osebe, kakršne smo bili, postanemo pa hišni ljubljenčki," je povedala.

Nazadnje je spregovorila o tem, kako pomembno je bilo zanjo spoštovati odločitev njenega bivšega moža. "Moraš se prepustiti toku in sprejeti odločitve drugih. Ni bilo lahko," je zaključila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar