petek, 3. maj 2024

Leticia Calderón ima novo glavno vlogo!

Foto: TelevisaUnivision

V Televisinih snemalnih forumih se bodo kmalu pričela snemanja novih telenovel. Ena izmed njih bo tudi nova telenovela producenta Carlosa Morena, Mi amor sin tiempo. Gre za novo priredbo mehiške telenovele Tri ženske (Tres mujeres), v kateri so leta 1999 v glavnih vlogah nastopile Erika Buenfil, Karyme Lozano in Norma Herrera.

Tokrat bo v eni izmed treh glavnih vlog nastopila Leticia Calderón.

"Iskreno povedano sem zelo navdušena. Malce sem živčna, ker so se snemanja projekta prestavila in bomo začeli prej, kot je bilo predvideno, vendar smo vsi navdušeni in že komaj čakamo, da začnemo. V ponedeljek, 6. maja, pričnemo s snemanji, malce smo živčni, a srečni," je mehiška igralka povedala pred kamerami Televisa Espectáculos.


55-letna igralka je vesela, da bo znova delala pod vodstvom producenta, ki ga ima zelo rada in s katerim je v preteklosti že sodelovala v telenovelah, kot sta V imenu ljubezni (En nombre del amor) in Kot ukaže srce (Amor bravío). "Če ne bi bilo njega, se nikoli ne bi bila tako hitro vrnila k telenovelam, saj sem takrat pred kratkim rodila sina Luciana in sem se k telenovelam vrnila pod pogojem, da delam s prilagojenim časom, kar mi je Carlos omogočil. Z njim sem nato posnela štiri telenovele zapored, zato se mu najlepše zahvaljujem za njegovo pomoč in dejstvo, da mi je omogočil delo," je priznala priljubljena igralka, ki se je pri nas še vedno predvsem spominjamo po vlogi Esmeralde. Zvezdnica je navdušena tudi nad delom v tej melodrami, v kateri sodeluje veliko obrazov, ki jih ne pozna, in za katere je prepričana, da se bo od njih naučila veliko novega.

Leticia izvirne telenovele Tri ženske (Tres mujeres), ki se je na mehiških televizijskih zaslonih predvajala leta 1999, ni spremljala, a se spomni, da je bil projekt zelo uspešen. Uspeh, ki si ga želijo ponoviti tudi z novo priredbo. Oboževalci in gledalci pa so Leticio v preteklem letu lahko spremljali v telenoveli El amor invencible, v kateri sta v glavnih vlogah nastopila Angelique Boyer in Danilo Carrera. "Televizija se je razvila na različnih področjih, predvsem tehnološko. Razvila se je predvsem igra. To je bilo zame precej težko, saj sem odrasla s emi melodramami in tovrstnimi predstavami, tako rekoč bolj pretiranimi in zdaj je vse bolj organsko. Všeč mi je ta razvoj in tudi mi moramo rasti z vsemi temi novimi stvarmi, s katerimi se soočamo," je dejala v intervjuju za People en Español o razvoju, ki ga je žanr telenovel doživel skozi leta.

Ni komentarjev:

Objavite komentar