nedelja, 12. maj 2024

Se je po uspešni turneji znašla v sporu s preostalimi člani skupine RBD?

Foto: Instagram Anahí

V zadnjem času je bilo na družbenih omrežjih veliko ugibanj o domnevnih 'sporih', do katerih naj bi prišlo v skupini RBD. Ti spori naj bi skupino razdelili na dva dela, in sicer naj bi na eni strani stala Anahí proti preostalim štirim članom na drugi strani. Zdaj je mehiška igralka in pevka s svojim sporočilom to tudi potrdila.

Kljub uspehu turneje Soy Rebelde Tour, naj bi se Dulce María, Maite Perroni, Christian Chávez in Christopher Uckerman dokončno razšli s članico skupine Anahí. Tako je vsaj svetlolaska namignila z izjavo, ki jo je objavila na Instagramu. "Ko se toliko let dolgoletno prijateljstvo in naklonjenost takole zlomita, je bolečina globoka. Moj način zdravljenja je, da opustim vse zamere," je zapisala.


Dodatno je v izjavi omenila, da se lahko na spletu in v medijih pojavi na tisoče komentarjev, a bo vse preživeto s skupino RBD kljub temu ostalo v njenem srcu. "Izrečenih je lahko tisoč stvari, a RBD je v mojem srcu in nič mi tega ne more vzeti. Moja vest in moje srce sta popolnoma mirna. Vsem pošiljam ljubezen," je zaključila v izjavi. Omeniti je potrebno, da mehiške zvezdnice vse od zaključka turneje nismo imeli priložnosti videti v družbi preostalih članov skupine.


Naj spomnimo, skupina RBD se sooča s pravnim sporom z Guillermom Rosasom zaradi domnevne prevare, ki naj bi jo izvedel sredi njihove turneje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar