nedelja, 6. oktober 2024

Zvezdnica telenovele Kraljica ritma je po medijsko odmevni ločitvi spregovorila o novi ljubezni

Foto: Instagram Carolina Ramírez

Carolina Ramírez, ki se v Kolumbijo vrača zaradi snemanj tretje sezone telenovele Kraljica ritma (La reina del flow), je iskreno spregovorila o svojem ljubezenskem življenju. Potrdila je, da je po ločitvi od Mariana Bacaleinika, že našla novo ljubezen.

V intervjuju za časopis La način, je Carolina potrdila, da je v razmerju z argentincem Martínom Cornidejem. "Rada imam ljubezen, ki nas vedno obkroža. Sem v razmerju z Argentincem, to sem ponovila, saj so Argentinci res privlačni in prijetni. Zelo sem zelo zadovoljna, uživam in se trudim živeti vsak dan posebej," je povedala.

O svojem novem partnerju je povedala, da je čudovit moški v več pogledih. "Je glasbeni producent, ima uspešno podjetje, ima močan občutek za dobrodelnost. Ustvarja glasbo v zdravstvene namene, versko glasbo, je kot nekakšen glasbeni guru," je dodala.

Foto: Instagram Carolina Ramírez

O tem kako sta se spoznala, je Carolina priznala, da so se njune poti križale na Instagramu. "Jaz sem tista, ki podira vse tabuje. Spoznala sem ga na Instagramu, njega, njegovo delo, ima res lepo delo, prav tako rešuje živali, kar me je prav tako pritegnilo. Življenje naju je pripeljalo skupaj," je razkrila.

Njuno razmerje se je začelo veliko kasneje po njunem prvem srečanju. "Najino razmerje se je osnovalo veliko, veliko, veliko časa zatem, ko sva se prvič srečala. Ko sem lahko bolj mirno zadihala, se je vse razvilo zelo spontano," je dejala.

Za konec je dodala, da se je bala svoje novo razmerje javno izpostaviti, čemur je botrovala njena medijsko odmevna ločitev. "Ko človek začne nekaj novega, se pojavi občutek krivde in manjvrednosti. Razmišljaš, da si določene stvari ne zaslužiš zaradi življenjskih etap, ki so se že zaključile. Potrebno je porušiti veliko zidov in odstreti ogromno tančic, da najdeš svoj mir. Zdaj je celotna situacija povsem drugačna," je priznala.

Carolina je bila več kot desetletje v razmerju z Marianom Bacaleinikom.

Ni komentarjev:

Objavite komentar