sreda, 9. oktober 2024

Tako se z življenjem sooča Laura Flores zatem, ko je bila na robu smrti

Foto: Instagram Laura Flores

Laura Flores je pred kratkim razkrila nove podrobnosti mikro-infarkta, ki ga je doživela. Med intervjujem za oddajo Hoy je zvezdnica telenovel razkrila, da je zaradi mikro-infarkta pod skrbnim zdravniškim nadzorom.

"Da, prestrašila sem se, a sem na srečo pod zdravniškim nadzorom. Kot kaže ni večjih posledic, dobro se počutim. Imam majhen aparat, ki redno meri moj srčni utrip, kot bi imela USB ključek. Ta naprava je povezana z mojim telefonom, kjer lahko sproti preverjam podatke, deluje na baterijo," je omenila.

Foto: Instagram Laura Flores

Nadalje je priznala, da po skorajšnje srečanju s smrtjo živi drugače. "Dobro se počutim, mirna sem, uživam v želenem samskem stanu, posvečam se svojim otrokom," je povedala.

Naj spomnimo, da je Laura v začetku aprila presenetila z novico, da je doživela rahlo možgansko kap po posegu zaradi krčnih žil. Takrat je pojasnila, da je gledala televizijo, ko je začutila, da ne more premakniti desne roke in dela desne strani njenega obraza.

Ni komentarjev:

Objavite komentar