nedelja, 6. oktober 2024

Mehiška igralka je proslavila 35 let kariere

Foto: Instagram Geraldine Bazán

Čeprav je videti mlada in kar žari, je Geraldine Bazán pred kratkim proslavila neverjetnih 35 let uspešne poklicne poti v svetu blišča in zabave. V nedavnem intervjuju za Televisa Espectáculos je mehiška zvezdnica razkrila, kako sama sprejema to pomembno obletnico.

"Zelo sem vesela, z novim projektom pred vrsti, zadovoljna sem, da sem lahko v teh letih delala v uspešnih projektih tako v Mehiki kot tudi v ZDA. Za mano je dolga kariera, v kateri sem delala trdne korake in sem zelo zadovoljna z rezultati," je dejala.

Zvezdnica telenovel je priznala, da pot ni bila vedno rožnata, a je uživala na vsakem koraku. "To je zelo tekmovalen poklic, a ko enkrat najdeš svoj prostor, tekmuješ le še sam s sabo," je dodala.

Foto: Instagram Geraldine Bazán

Za konec je še priznala, da so bile izkušnje ključnega pomena na njeni poklicni poti. "Z leti odraščamo, rastemo, postajamo bolj zreli, nabiramo si izkušnje in se vsak dan naučimo nekaj novega. Brez dvoma današnja Geraldine ni enaka tisti izpred petih, desetih ali dvajsetih let. Brez dvoma je to del rasti v vseh pogledih," je priznala.

Geraldine v Mehiki trenutno snema telenovelo Las hijas de la señora García, katere premiera bo na mehiških televizijskih zaslonih v mesecu novembru. Igralka bo v projektu nastopila v vlogi zlobnice.

Ni komentarjev:

Objavite komentar