nedelja, 6. oktober 2024

Še ena igralka, ki si je iz zdravstvenih razlogov odstranila prsne vsadke

Foto: Instagram Marjorie de Sousa

Venezuelska igralka Marjorie de Sousa je obiskala operacijsko sobo, razlog za to pa je bila odstranitev prsnih vsadkov. V videoposnetku, ki ga je objavila na Instagramu, je Marjorie razkrila, da je bila operirana pred tremi meseci, a je novico s svetom pripravljena deliti šele zdaj.

"Danes se počutim odlično, vidim veliko pozitivnih sprememb, kar se mojega zdravja tiče, in vem, da sem bom vsak dan počutila bolje. Kot prijateljica vam svetujem, da si poiščite osebo, ki vam bo vlila samozavest. Če imate prsne vsadke, ne odlašajte, pojdite na operacijo, sledite zgodbam številnih žensk, ki so to izkušnjo že pustile za sabo," je dejala.

Priljubljena zvezdnica telenovel je priznala, da se je v njej zaradi prsnih vsadkov prebujalo veliko bolezni. "Danes se počutim srečno, ko vidim pravo Marjorie in rada se vidim takšno, kakršna sem bila prej," je dodala.

Foto: Instagram Marjorie de Sousa

Na operacijo je odpotovala v Kolumbijo, kjer je potrebovala 16 dni, da si je povsem opomogla. V tem času je lahko razmišljala o spremembah, ki jih je opazila na svojem telesu in dejstvu, da je sprejela dobro odločitev. "Zdi se mi, da sem veliko bolj aktivna in z več energije. Odkar sem jih odstranila, mi noge ne otekajo več," je izpostavila.

Za konec se je zahvalila osebi, ki je uspešno izvedla celoten postopek. "Zahvaliti se želim zdravniku Alanu Gonzálezu in njegovi celotni ekipi za opravljeno delo, predvsem pa se jim zahvaljujem, ker so mi dali občutek varnosti in so poskrbeli, da sem se počutila kot doma, ker so tistih 16 dni pazili name," je zaključila.

V zadnjih letih se je nabralo kar nekaj zvezdnic telenovel, ki so se odločile za odstranitev prsnih vsadkov: Michelle Renaud, Esmeralda Pimentel, Carmen Aub, Thalí García, Sara Maldonado, Romina Marcos in Andrea Legarreta.

Ni komentarjev:

Objavite komentar